فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان


Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (06) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (07) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

تکنولوژی‌های کاربردی روابط‌عمومی الکترونیک(3) همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


تکنولوژی‌های کاربردی روابط‌عمومی الکترونیک(3) همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (piece): ریال210.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

عنوان کتاب: پرتال ایرانی – تکنولوژی‌های کاربردی روابط‌عمومی الکترونیک )3(
نویسنده: حمید ضیایی‌پرور
ناشر: انشارات سیمای شرق
تعداد صفحات: 176 صفحه
تیراژ: 1000 نسخه
نوبت چاپ: اول، بهار 1392
قیمت: 180.000 ریال



امروزه با پيشرفت تکنولوژي‌هاي ارتباطي، وب‌سايت‌ها به اولين درگاه ارتباطي سازمان‌ها و شرکت‌ها با مخاطبان و مشتريان تبديل شده‌اند و شايد کمتر نهادي را بتوان يافت که تاکنون وب‌سايتي را طراحي نکرده يا فکر راه‌اندازي آن نيافتاده باشد.

تعاملات ديجيتال و سهولت دسترسي به اطلاعات از طريق جست‌وجو و رصد در اينترنت موجب شده تا مخاطبان و مشتريان سازمان‌ها، شرکت‌ها، مؤسسات و ... اطلاعات اوليه در مورد سازمان، نشاني، تلفن‌هاي تماس، روندهاي کاري، شرح خدمات و بسياري ديگر از اطلاعات را در وهله نخست از طريق جست‌وجو در اينترنت و مراجعه به وب‌سايت‌هاي سازماني انجام دهند.

علي‌رغم توسعه کمي تعداد وب‌سايت‌ها و پرتال‌هاي ايراني در فضاي مجازي، هنوز بخش قابل توجهي از آنها نه تعاملي هستند و نه اطلاعات به‌روز و طبقه‌بندي مناسبي در اختيار کاربران قرار مي‌دهند. در واقع هنوز بسياري از مديران سازمان‌ها و به‌ويژه مديران روابط‌عمومي به شاخص‌ها و معيارهايي براي راه‌اندازي يک وب مؤثر دست نيافته‌اند و اين خلاء موجب شده است تا صرفاً قالب‌ها و سرفصل‌ها از سايت‌هاي ديگر کپي‌برداري شود؛ آنهم بدون ‌توجه به خاستگاه اصلي سازمان در طراحي آنها.

دکتر حميد ضيايي‌پرور در جلد سوم از سري کتاب‌هاي تکنولوژي‌هاي کاربردي روابط‌عمومي الکترونيک، اطلاعات مناسب و شاخص‌هاي استانداردسازي وب‌سايت‌ها و پرتال‌ها را برشمرده و با بيان مشخصات يک وب ايراني، چگونگي ارزشگذاري اين وب‌ها بر اساس شاخص‌هاي گرافيکي، محتوايي، تکنولوژيکي و... را شرح داده است. اميد است اين کتاب بتواند اطلاعات لازم در اين حوزه را به صورت متمرکز و مفيد در اختيار مديران روابط‌عمومي سازمان‌ها قرارداده و شاهد ارتقاي کيفي وب‌هاي ايراني در کنار توسعه کمي آنها باشيم.





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir