فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان


Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (14) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (15) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

سیاست مطبوعات همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


سیاست مطبوعات همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (piece): ریال65.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

عنوان کتاب: سیاست مطبوعات
نویسنده: امیرعباس تقی پور
ناشر: انشارات سیمای شرق
تعداد صفحات: 32 صفحه
تیراژ: 1000 نسخه
نوبت چاپ: اول، تابستان 1392

بیست‌ونهم آذرماه سال 1390 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی که برای معاون جدید مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی خود صادر کرد از وی خواست با مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و به‌طور کل رسانه‌ها تعامل سازنده داشته باشد و این یعنی اعتراف شخص جناب وزیر به عدم ارتباط مناسب میان وزارتخانه‌اش با مدیران و صاحبان رسانه‌های مکتوب و مجازی. در آن روز محمدعلی رامین جای خود را به محمد جعفر محمدزاده داد؛ چهره‌ای شناخته شده برای مطبوعاتی‌ها و چهر‌ه‌ای ناشناس برای مردم. او در همان جلسه معارفه سخنانی را بر زبان آورد که نشان از قصدش برای بهبود ارتباط با رسانه‌ها داشت. محمدزاده پس از گذشت حدود پنج‌ماه از فعالیتش در این معاونت، به پرسش‌های ماهنامه مدیریت ارتباطات پاسخ داد؛ پرسش‌هایی که تلاش می‌شد حرف دل بخشی از رسانه‌ای‌ها و شاید هم بخشی از مردم باشد. آمار پایین شمارگان یا تیراژ مطبوعات، مشکلات محتوایی و کیفی، دلایل بی‌تفاوتی یا به تعبیر محمدزاده بی‌اعتمادی مردم به مطبوعات، فعالیت انجمن‌های صنفی، مهاجرت روزنامه‌نگاران، صف دریافت مجوز انتشار نشریه، یارانه‌های مطبوعاتی، فعالیت رسانه‌های خارجی و برخی از موضوعات مربوط به تبلیغات، محورهای گفت‌وشنود ما با محمدزاده بود. او متولد1347 و اهل لرستان است. 3 فرزند دارد. پیش از این روزانه 20 روزنامه و در حال حاضر صفحه یک حداقل 80 روزنامه را می‌بیند. فوق لیسانس ادبیات دارد و از دوره دانش‌آموزی کار روزنامه‌نگاری کرده است. می‌گوید: «معتقدم چاره اصلاح وضعيت مطبوعات، وجود يك آدم سياسي نيست، بايد آدمي از جنس اين كار باشد». آیا محمدزاده خواهد توانست به وضعیت مطبوعات سروسامان داده و به تعبیر خودش اعتماد از دست رفته مردم به مطبوعات را بازگرداند؟ می‌خوانید





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir