فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (21) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (24) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

مجموعه تحلیل گفتمان رسانه‌های جهان(جلدسوم) همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


مجموعه تحلیل گفتمان رسانه‌های جهان(جلدسوم) همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (piece): ریال200.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

عنوان کتاب: کتاب سوم رسانه های بیگانه: قرائتی با تحلیل گفتمان (مجموعه تحلیل گفتمان رسانه‌های جهان)
نویسنده: دکتر حسن بشیر
ناشر: انشارات سیمای شرق
تعداد صفحات: 264 صفحه
تیراژ: 1000 نسخه
نوبت چاپ: اول، زمستان 1392
قیمت:170000ریال

خدا را شاکريم که جلد سوم کتاب «رسانه‌هاي بيگانه؛ قرائتي با تحليل گفتمان» پس از استقبال مخاطبان از دو جلد گذشته منتشر شده که فصل پاياني است بر ارائه شيوه‌اي جديد از تحليل گفتمان رسانه‌ها.

امروز رسانه‌ها ديگر آن معناي سنتي گذشته را ندارند؛ ديگر صرفاً ابزار اطلاع‌رساني محض محسوب نمي‌شوند بلکه در جريان اطلاع‌رساني، انتخاب‌کننده هستند، خبرهايي را منعکس مي‌کنند که خود مي‌خواهند، آنگونه که مد نظر دارند آنها را پردازش مي‌کنند، به‌گونه‌اي قلم مي‌زنند که معناهاي متعددي از آن قابل برداشت باشد و نهايتاًً به‌شيوه‌اي‌ اخبار را نشر مي‌دهند که تأثير خاصي برجا گذارد و انديشه عمومي را به سمتي که سياست‌گذاران آن رسانه‌ها مي‌خواهند، سوق دهد.

بي‌ترديد رسانه‌ها ديگر آن مفهوم گذشته را ندارند؛ اغلب آنها از پشتوانه‌هاي قدرتمند سياسي و اقتصادي برخوردارند و به‌گونه‌اي نقش بازي مي‌کنند که بتوانند در عين اطلاع‌رساني، فرهنگ‌سازي و سياست‌پروري کنند.

امروز رسانه‌ها نه تنها عامل جنگ‌نرم هستند بلکه حتي آتش‌بيار جنگ سخت هم شده‌اند و اين از زمينه‌سازي‌هاي اين رسانه‌ها در جنگ افغانستان، عراق و... قابل لمس است.

همه کارکردهاي رسانه‌هاي امروز موجب شده است تا تحليل و درک مفهوم واقعي آنچه رسانه‌ها به دنبال بيان و تأکيد آن هستند، براي مخاطب عام دشوار آيد.

«تحليل گفتمان رسانه‌ها» علمي بين رشته‌ايست که مي‌تواند در شناخت اين اهداف رسانه‌اي نقش مؤثري ايفا کند. تحليل گفتمان رسانه‌اي نه تنها امري پيچيده است بلکه به تخصص‌هاي ويژه‌اي نيز نياز دارد؛ از جامعه‌شناسي گرفته تا سياست، از اقتصاد تا تکنيک‌هاي جنگ نرم، از مردم‌شناسي تا علوم ارتباطات و ....

آنچه در جلد سوم اين کتاب پيش روي شماست، تحليل گفتماني رسانه‌هاي خارجي است در مورد موضوعات روز که از سوي دکتر حسن بشير، استاد ارتباطات بين‌الملل، مورد تحليل قرار گرفته است. اميد است اين سه مجموعه الگويي مناسب براي علاقه‌مندان به مباحث تحليل گفتماني ارائه داده باشد.





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir