فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
اشتراک یکساله ماهنامه مدیریت ارتباطات با پست پیشتازالگوی کاربردی «مديريت علمي روابط‌عمومي» (همراه با هزینه پست)

مطالعات شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی جوانان(چاپ دوم همراه با پست
مشاهده تصوير سايز كامل


مطالعات شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی جوانان(چاپ دوم همراه با پست

قيمت هر واحد (piece): ریال170.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

عنوان کتاب: مطالعات شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی جوانان

نویسنده: محمدصادق افراسیابی

تعداد صفحات: 112 صفحه

تیراژ: 1000 نسخه

نوبت چاپ: دوم، بهار 1393

قیمت: 140.000 ریال

 

در فرهنگ و منش ايراني- اسلامي تاکيد زيادي روي عبارت‌هايي مانند «دوست آينه تمام‌نماي دوست است» شده و با همين نگرش سخت‌گيري‌هايي در خانواده‌هاي ايراني براي انتخاب دوست فرزندان آنها صورت مي‌گيرد.

با ورود فناوري‌هاي مدرن و به خصوص اينترنت و شبکه‌هاي اجتماعي، نوع ديگري از روابط شکل‌گرفته است که از آن به ارتباطات مجازي تعبير مي‌شود. فعاليت بيشتر نوجوانان و جوانان ايراني در فضاي مجازي و وب و کاهش فعاليت در اجتماع غيرمجازي امري نيست که بتوان آن را انکار کرد يا ناديده گرفت.

اگر سبک زندگي افراد را در تعريفي موجز ترجيحات فردي در رفتار شخصي و مجموعه‌اي از طرز تلقي‌ها، شيوه‌هاي رفتاري، حالات و سليقه‌ها بخوانيم، واضح است که شبکه‌هاي اجتماعي تاثيرات عميقي در سبک زندگي افراد عضو، به خصوص نوجوانان و جوانان خواهند داشت. واضح است در شرايطي که يک الگوي خاص براي رفتار وجود داشته باشد، صحبت از سبک زندگي بيراه است، ولي وقتي شبکه‌هاي اجتماعي و گروه‌هاي موجود در آن، الگوهاي متفاوتي از رفتار و کردار را به نمايش مي‌گذارند، مي‌توان به موضوع مهمي به نام سبک زندگي پرداخت. اين موضوع به خصوص وقتي اهميتي دوچندان مي‌يابد که بدانيم جوانان پتانسيل بالاتري براي پيروي از گروه‌هاي عضو چه به لحاظ ارزش‌هاي گروه و چه به لحاظ سبک زندگي حاکم بر اعضا دارند.

نگارنده در اين کتاب سعي کرده است با روش نظرسنجي و مطالعه پيمايشي، نظرات کاربران اين شبکه‌ها را در زمينه تاثير شبکه‌هاي اجتماعي گردآوري کند و پس از آن با بررسي شاخص‌هاي استخراج شده از ساير پژوهش‌ها و مطالعات انجام شده در سطح جهان و با عنايت ويژه به آراي متفکران و انديشمندان اين عرصه اعم از جامعه‌شناسان و مردم‌شناسان، به تحليل نتايج اين نظرسنجي پرداخته و از اين طريق رابطه ميان عضويت در شبکه‌هاي اجتماعي اينترنتي و سبک زندگي جوانان ايراني را بررسي کند که در اين راه به نتايج درخور و جالب توجهي نيز دست يافته است.

آشنايي با شبکه‌هاي اجتماعي و تاريخچه آنها، تعريف سبک زندگي از نگاه انديشمندان، سبک زندگي جوانان و شبکه‌هاي اجتماعي و انجام نظرسنجي دقيق و عالمانه، نهايتا نگارنده را به جمع‌بندي و نتايجي رسانده است که در صورت عنايت بيشتر جامعه و به خصوص متوليان امور فرهنگي، مي‌تواند کشور را از مواهب اين شبکه‌ها بهره‌مندتر و مضرات آن را به حداقل رساند.





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir