فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
روابط‌عمومی از زاویه ارتباطات(همراه با هزینه پست)شماره (80) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

واژه‌نامه تخصصي مديريت فرهنگي (همراه با هزینه پست)
مشاهده تصوير سايز كامل


واژه‌نامه تخصصي مديريت فرهنگي (همراه با هزینه پست)

قيمت هر واحد (piece): ریال180.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

عنوان کتاب: واژه‌نامه تخصصي مديريت فرهنگي(دوسويه)

گردآوری و تنظیم: شهرود اميرانتخابي، فرناز سربندي، محمد سلطاني‌فر

تعداد صفحات: 292 صفحه

تیراژ: 1000 نسخه

نوبت چاپ: اول، بهار 1393

قیمت: 150.000 ریال

 

در دهه اخير شاهد گرايش قابل توجهي به تلفيق و ميان‌رشته‌اي شدن رشته‌ها و حوزه‌هاي پژوهشي در برخي از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشي بوده‌ايم. رشته مديريت فرهنگي نيز مصداق چنين گرايشي بوده است. اين رشته از بدو تأسيس در كشور، با نام‌هاي مديريت فرهنگي، امور فرهنگي و مديريت و برنامه‌ريزي فرهنگي در ميان اساتيد و دانشجويان اين رشته شناخته شده است. در اين رشته، گاه مطالعات فرهنگي، گاه مطالعات مديريتي و گاه نيز صبغه اقتصادي و مباحث اقتصاد فرهنگ و هنر و حتي حسابداري، بنا به گرايش خاص اساتيد، برجسته شده و برنامه‌هاي اصلي گروه بر اساس اين سياست‌ها تنظيم شده است. به طوري که در عمل، ‌شاهد  وحدت رويه و اجماع نظر در خصوص هر يک از محورهاي پيش‌گفته به‌عنوان محور اصلي اين رشته نبوده‌ايم که البته ميان‌رشته‌اي بودن مديريت فرهنگي موجبات چنين اقتضائاتي را فراهم کرده است.

در سال‌هاي اخير از سوي اساتيد توانمند اين رشته، توليد ادبيات در حوزه‌هاي نظري فرهنگ، برنامه‌ريزي فرهنگي، توسعه فرهنگي و غيره انجام شده و در اختيار دانشجويان و علاقمندان اين حوزه قرار گرفته است.

امادر اين ميان سهم متون انگليسي و واژه‌نامه تخصصي انگليسي به فارسي و فارسي به انگليسي (دوسويه) اندک بوده و يا اينکه اصلاً وجود ندارد و عملاً دانشجويان اين رشته فاقد کتاب و مرجع قابل اعتنايي در اين حوزه هستند که اين خود، مهم‌ترين انگيزه و دغدغه نويسندگان در گردآوري اين مجلد شد. نويسندگان اين مجلد بر اين باورند كه توجه به  يک جنبه خاص، نبايد باعث بي‌توجهي به ساير جنبه‌ها شود؛ چراكه ميان‌رشته‌اي بودن مديريت فرهنگي الزامات خاص خود را مي‌طلبد و پژوهش‌هاي ميان‌رشته‌اي به‌دليل برخوردار بودن از ويژگي کثرت‌گرايي و ديالکتيک، به هم‌افزايي و ژرف‌نگري منتهي مي‌شود. از اين رو براي گردآوري اين کتاب، ضمن مطالعه فرهنگ‌هاي لغات رشته‌هاي مديريت، علوم ارتباطات، علوم سياسي و جامعه‌شناسي، از يک سو، کليه متون دروس اين رشته، از جمله جامعه‌شناسي فرهنگ، اقتصاد فرهنگ، تئوري‌هاي مديريت، روابط و سازمان‌هاي بين‌المللي و... مورد مطالعه قرار گرفته است. از سوي ديگر، ساير فصلنامه‌ها و نشريات علمي و پژوهشي ـ که مقالات اين رشته در آن منعکس مي‌شوند ـ مورد کنکاش قرار گرفته تا در يک مطالعه فراگير، اکثر واژه‌ها و اصطلاحات اين رشته جمع‌آوري شده و در اختيار علاقمندان به اين رشته قرار گيرد.





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir