فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان


Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
مطالعات شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی جوانان(چاپ دوم همراه با پستیکی بود، یکی نبود (مرتضی پاشایی؛ یک تحلیل اجتماعی- ارتباطی)

الگوی کاربردی «مديريت علمي روابط‌عمومي» (همراه با هزینه پست)
مشاهده تصوير سايز كامل


الگوی کاربردی «مديريت علمي روابط‌عمومي» (همراه با هزینه پست)

قيمت هر واحد (piece): ریال165.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

کتاب الگوی کاربردی «مديريت علمي روابط‌عمومي» منتشر شد

کتاب الگوی کاربردی «مديريت علمي روابط‌عمومي» با الهام از چرخه مديريت کيفيت و بر اساس چهار مرحله «تحقیق و تحلیل»، «برنامه‌ريزي و سازماندهی»، «ارتباطات (اجرا و اقدام)» و «ارزيابي و اثربخشی» در روابط‌عمومی منتشر شده است.

بهره‌مندی از الگوی ارائه شده در این کتاب کمک می‌کند تا مدیران روابط‌عمومی بتوانند بر اساس معیاری علمی، کیفی و البته جهانی، فعالیت‌های اجرایی را هدایت و مدیریت کنند.

کتاب الگوی کاربردی «مديريت علمي روابط‌عمومي» دارای 14 فصل است که عناوین این فصل‌ها عبارتند از: مدیریت چیست؟، روابط‌عمومی چیست؟، مدیریت روابط‌عمومی، مدل مدیریت علمی روابط‌عمومی، روابط‌عمومی؛ سیستم اطلاع‌مدار، تولید اطلاعات، تحلیل اطلاعات، برنامه‌ریزی در روابط‌عمومی، برنامه‌ریزی استراتژیک در روابط‌عمومی، ارتباطات اجتماعی، ارتباطات سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارزیابی عملکرد چیست؟ و ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی.

این کتاب در 216 صفحه و با قیمت 14 هزار تومان عرضه شده است.





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir