فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (10) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (11) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

روابط‌عمومی دو فضایی همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


روابط‌عمومی دو فضایی همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (عدد): ریال130.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

عنوان کتاب: روابط‌عمومی دو فضایی: مفاهیم، نظریه‌ها و برنامه عمل
نویسنده: دکتر سعیدرضا عاملی
ناشر: شرکت روابط‌عمومی و تبلیغات هفت تبلیغ
تعداد صفحات: 202 صفحه (دو رنگ)
تیراژ: 3000 نسخه
نوبت چاپ: اول، بهار 1387
قیمت: 100000ریال

 

در کتاب «روابط‌عمومی دو فضایی: مفاهیم، نظریه‌ها و برنامه عمل» که در شش فصل تدوین شده، تلاش شده است بر محور پاردایم دو فضایی شدن، به مفاهیم، نظریه، کارکرد و مسائل مرتبط با روابط عمومی دو فضایی شده پرداخته شود. در فصل اول، مفهوم روابط‌عمومی، نظریه‌های غالب در قالب چهار نگاه غالب، اخلاق حرفه‌ای روابط عمومی و تجربه روابط‌عمومی در کشورهای مختلف مورد بحث قرار گرفته است.

فصل دوم تحت عنوان نظام کامپیوتری فراگیر، کاربردهای فراگیر روابط‌عمومی دو فضایی شده را مورد بحث قرار می‌دهد. در این فصل با تکیه بر خصیصه‌های فضای مجازی، به کارکردهای روابط‌عمومی دو فضايی شده پرداخته شده است.

فصل سوم کتاب نیز اختصاص به موضوع دولت موبایل، شرکت‌های موبایل و روابط‌عمومی موبایل در پرتو ارتباطات تقویت شده دارد. برای اولین بار مفهوم روابط‌عمومی موبایل که به نوعی به روابط‌عمومی جدیدی اشاره دارد که واحد ارتباطی آن فرد و در عین حال ارتباط در حال حرکت است، در این کتاب مطرح شده است. در این فصل ضمن بحث پیرامون دولت موبایل که ادامه دولت الکترونیک است، زبان و منطق روابط‌عمومی موبایل تحلیل شده و تلاش شده کاربرد و کارکردهای روابط‌عمومی موبایل در قالب یک الگوی عملی ارائه شود.

فصل چهارم از موضوع روابط‌عمومی فاصله گرفته است ولی موضوعي را مورد توجه قرار می‌دهد که از یک سو تصویر روشن‌تری از مفهوم دو فضایی شدن با رویکرد تکنولوژیک ارائه می‌دهد و از سوی دیگر تحولات فرهنگی و شکل‌گیری «فرهنگ‌های موازی» در پرتو «فضاهای موازی مجازی» و شکل‌گیری «هویت‌های موازی» را مورد بحث قرار می‌دهد.

فصل پنجم تحت عنوان «آینده فضای مجازی و شاخص‌های دو فضایی روابط‌عمومی، ارتباطات هوشمند و مؤثر»، تلاشی است بر معرفی مفهوم ارتباطات مؤثر و هوشمند و شاخص‌های مرتبط با روابط‌عمومی دو فضایی شده.





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.


همچنين ممكن است به اين كالا / كالاها علاقمند باشيد

تكنولوژي‌هاي كاربردي روابط‌عمومي الكترونيك(1) همراه با هزینه پست
تكنولوژي‌هاي كاربردي روابط‌عمومي الكترونيك(1) همراه با هزینه پست
استعلام بهاء
تكنولوژي‌هاي كاربردي روابط‌عمومي الكترونيك(2) همراه با هزینه پست
تكنولوژي‌هاي كاربردي روابط‌عمومي الكترونيك(2) همراه با هزینه پست
ریال180.000




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir