فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان


Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (09) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستروابط‌عمومی دو فضایی همراه با هزینه پست

روابط‌عمومي در فضاي سايبر همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


روابط‌عمومي در فضاي سايبر همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (عدد): استعلام بهاء

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

عنوان کتاب: روابط‌عمومي در فضاي سايبر
نویسنده: دکتر محمد سلطانی‌فر
ناشر: شرکت روابط‌عمومی و تبلیغات هفت تبلیغ
تعداد صفحات: 112 صفحه
تیراژ: 3000 نسخه
نوبت چاپ: اول، بهار 1388

 

كتاب «روابط‌عمومي در فضاي سايبر»، مباني نظري و مفاهيم بنيادين مطرح در روابط‌عمومي الكترونيك را مورد واكاوي و بررسي قرار مي‌دهد.
در اين كتاب مفاهيمي همچون مخاطبان نوين رسانه‌ها، تغيير هويت و ذهنيت، افزايش نابرابري‌ها و طبقاتي شدن استفاده‌کنندگان از وسایل ارتباطی، رسانه‌هاي آنلاين، فلسفه ارتباطات در روابط‌عمومي الكترونيك‌، وظايف روابط‌عمومي الكترونيك‌، طراحي و تنظيم ارتباطات متعامل و دو سويه ميان سازمان و مردم مورد بررسي نظري قرار گرفته است.
کتاب یاد شده دارای چهارفصل با عناوین مفاهیم و مبانی روابط‌عمومی الکترونیک، رسانه‌های جدید، روابط‌عمومی 2 و روابط‌عمومی الکترونیک و قدرت نرم است.
این کتاب تلاش دارد مبانی نظری و تئوریک فضای جدید مبتنی بر فناوری‌های وب 2 را معرفی کند؛ فضایی که در پرتو آن ضرورت ساخت شبکه‌ای اجتماعی حول روابط‌عمومی الکترونیک آشکار شده است. بر همین مبنا در آن سخن از رسانه‌های جدیدی همچون وبلاگ‌ها، پادکست‌ها، خروجی‌های RSS، ویکی‌ها و چگونگی خبرنویسی در روزنامه‌نگاری سایبر سخن به میان آمده است.
"روابط‌عمومي در فضاي سايبر" در 112 صفحه با قيمت 2300۰ ريال توسط دبيرخانه دايمي همايش روابط‌عمومي الكترونيك منتشر شده است.
قیمت: 2300 ریال





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.


همچنين ممكن است به اين كالا / كالاها علاقمند باشيد

برنامه‌ریزی راهبردی در روابط‌عمومی همراه با هزینه پست
برنامه‌ریزی راهبردی در روابط‌عمومی همراه با هزینه پست
ریال230.000

دیپلماسی عمومی نوین و روابط‌عمومی الکترونیک همراه با هزینه پست
دیپلماسی عمومی نوین و روابط‌عمومی الکترونیک همراه با هزینه پست
ریال170.000

انفجار بزرگ خاموش همراه با هزینه پست
انفجار بزرگ خاموش همراه با هزینه پست
ریال90.000

تكنولوژي‌هاي كاربردي روابط‌عمومي الكترونيك(1) همراه با هزینه پست
تكنولوژي‌هاي كاربردي روابط‌عمومي الكترونيك(1) همراه با هزینه پست
استعلام بهاء



پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir