فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان


Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (39) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (41) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

شماره (40) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


شماره (40) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (piece): ریال70.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

چهلمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد. این ماهنامه به صاحب‌امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی از خرداد ماه 1389 به طور منظم منتشر شده است.

«پیشنهاد تأسیس شبکه تلویزیونی برای دولت تدبیر و امید» عنوان سر مقاله این شماره ماهنامه به قلم مدیرمسؤول است. «روحانی مچکریم!» عنوان یادداشتی با نگاه به شکل‌گیری «لطیفه‌های زنجیره‌ای» و ویژگی‌های آنها به قلم دکتر نگین حسینی پژوهشگر  ارتباطات است. «آسیب‌شناسی کمپین تبلیغاتی هشت کاندید یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری» به قلم دکتر محمود دهقان پژوهشگر  تبلیغات از دیگر مقالات خواندنی و مهم این شماره ماهنامه است. فرزانه بنی‌هاشم‌نژاد نیز در مطلبی با عنوان «تدبیرهای ساده برای کمک به دولت امید» راهبردهای تحقق برنامه‌های رئیس‌جمهور در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی را پیشنهاد کرده است. گزارش افتتاح باشگاه مدیریت ارتباطات به همراه دو گفت‌وگوی ویژه نیز در این شماره منتشر شده است.

گفت‌وگو با علی زارعی‌نجفدری، مشاور محمود احمدی‌نژاد در دولت‌های نهم و دهم:

ورود رحیمی به دولت سؤال‌برانگیز بود

دکتر احمدی‌نژاد برخاسته از متن نظام، مردم و جریان ولایی است

علی زارعی نجفدری که در اوایل دولت نهم از محمود احمدی‌نژاد به عنوان مشاور وی حکم گرفت، برخلاف بسیاری از همکارانش تا پایان دولت دهم در همین سمت باقی ماند و برکنار نشد! وی که از طرفداران سرسخت تفکر احمدی‌نژادی است در تمام طول عمر دولت‌های نهم و دهم به دفاع تمام قد از شخص احمدی‌نژاد پرداخت. او حتی در این مصاحبه، آن‌قدر با احترام از احمدی‌نژاد یاد می‌کند که در برابر نام وی، تا می‌تواند از فعل جمع، وام می‌گیرد اما وقتی نام یک شخص که با نام احمدی‌نژاد عجین شده، برده می‌شود زارعی نجفدری هم انگار با احمدی‌نژاد زاویه پیدا می‌کند. وقتی از او پرسیدیم: در مورد آقای مشایی دکتر (احمدی‌نژاد) دچار زیاده‌روی شد یا خیر؟ گفت: بله شدند. زارعی نجفدری در این گفت‌وگو، محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد در دولت دهم را از جنس دکتر ندانسته و حتی می‌گوید: ورود آقای رحیمی به دولت سؤال‌بر‌انگیز بود! علت اصلیش هم این بود که آقای رحیمی از جنس دکتر نبود. وقتی وی وارد دولت شد خیلی‌ها از درون و برون دولت تعجب کردند. گفت‌وگو با وی، بیشتر حول موضوع شخصیت محمود احمدی‌نژاد و شیوه‌های اداره کشور در زمان ریاست ‌جمهور سابق، انجام شده است. دلایل عدم تحقق طرفداران این فکر که احمدی‌نژاد احتمالاً در مقابل نظام خواهد ایستاد، اصرار احمدی‌نژاد بر حمایت از اسفندیار رحیم مشایی، ماجرای خانه‌نشینی وی، دلایل روابط کمرنگ با مراجع و روحانیت و... ازجمله مسائلی است که زارعی نجفدری پیرامون آنها پاسخ داده است. او در مورد دیدگاه احمدی‌نژاد در مورد ادامه وضعیت موسوی، رهنورد و کروبی نیز سخن گفته است. این گفت‌وگو توسط امیرعباس تقی‌پور و امیر لعلی انجام شده است.

گفت‌وگو با سیدمحمد غرضی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رسانه‌ای نداریم که از حقوق عامه دفاع کند

به نفع هاشمی کنار نمی‌رفتم

سیدمحمد غرضی را به جرأت می‌توان پدیده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دانست؛ او که با تحلیل‌های همه‌فهم، با روحیه‌ای آرمان‌گرایانه و بیان آنچه مردم می‌خواستند، توانست نظرات بسیاری را به خود جلب کند تا آنجا که برخی در محافل دوستانه و خانوادگی خود به دفاع از نظرات او برخاستند. اگرچه او نتوانست در انتخابات آرای متناسبی جذب کند اما همین اتفاق نیز دستمایه صحبت از او در محافل دوستانه پس از انتخابات شد. غرضی در گفت‌وگو با ماهنامه مدیریت ارتباطات انتقادهای بسیار جدی از عملکرد رسانه‌ها در کشور مطرح کرده است تا آنجا که معتقد است عدم تحقق مشارکت بالای 90درصد در انتخابات ناشی از عملکرد ضعیف رسانه‌هاست. او در این گفت‌وگو به پرسش‌های زیادی از جمله این سئوال که، آقای مهندس! به عنوان نخستین سؤال، دوست داشتید امروز جای دکتر روحانی بودید یا نه؟ نیز پاسخ داده است. امیر لعلی به همراه علی شاملو این گفت‌وگو را انجام داده‌اند.

گفت‌وگوی حمید نورشمسی با حجت‌اله ایوبی، آخرین رئیس ایرانی مؤسسه فرهنگی اکو با عنوان «پاکستانی‌ها برای تصاحب مدیریت اکو با همه جنگیدند» و یادداشتی با عنوان «تای تمت در مدیریت فرهنگی ایران» به قلم حمید نورشمسی به همراه گفت‌وگوی محسن آزموده با دکتر تورج اتابکی در 60 سالگی کودتای 28 مرداد 1332 با عنوان «میراث اجتماعی نهضت ملی زدودنی نیست»و تحلیلی از فریدون مجلسی با عنوان «رسانه‌ها و 28مرداد! 28مرداد و رسانه‌ها!» از موضوعات خارج از پرونده این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است.

در چهلمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات سه پرونده به چشم می‌آید:

مدیریت ارتباطات هنری: قابلیت‌های ارتباطی انیمیشن

حجت‌اله مرادخانی به همراه همکارانش سمیه حیدری، پیمان مرادخانی، راشد نصیری و بهروز بلمه مطالب متنوعی که تیتر آن‌ها در ذیل می‌آید را برای این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات تدارک دیده‌‌اند:

· گذری بر قابلیت‌های ارتباطی هنر انیمیشن

· نورالدین زرین‌کلک: نباید مانع ارتباط میان فرهنگ‌ها و جوامع مختلف شویم

· علی درخشی، انیماتور و طراح گرافیک: شخصیت‌های کارتونی هم به مرور ملال‌آور می‌شوند

· توجه به جنبه‌های ارتباطی؛ عامل موفقیت انیمیشن شکرستان

· انیمیشن، زیرساختی برای جذابیت بازی‌های رایانه‌ای

· گفت‌وگو با شیوا ممتحن، فعال انیمیشن: انیمیشن دوبعدی خاطره نوستالژیک کارتون‌های قدیمی را زنده می‌کند

· بررسی جنبه‌های ارتباطی انیمیشن‌های تولید انبوه و مستقل

· گفت‌وگو با عليرضا گلپايگاني، مدرس انيميشن و عضو هيأت علمي دانشگاه هنر: انيميشن‌هاي ايراني براي ارتباط با مخاطب به قهرمانان امروزي نياز دارند

مدیریت ارتباطات فرهنگی: لباس بیانگر هویت ارتباطی

لباس، بهانه‌ای شده است تا فاطمه پورمعصوم به همراه شفیع بهرامیان، محمد جواد منصورزاده، حسین سرافراز و محمد دشتی، پرونده مدیریت ارتباطات فرهنگی این شماره ماهنامه را با تیترهای ذیل آماده کنند:

· لباس‌ها‌، اولین حرف را می‌زنند...

· فرشته کاوه، دبیر جشنواره طراحی ژورنال ایرانی - اسلامی: لباس را هم بپوشید و هم با آن، اطلاع‌رسانی کنید

· از کوزه همان برون تراود که در اوست؛ برای برقراری ارتباط مؤثر، به لباسی در خور هویت‌مان نیاز داریم

· رخت بندری‌ها، نشان از عمر تنگستان دارد

· لباس، نشانه‌‌ای رسمی برای ورود به یک فرهنگ

·   خط ارتباطی هویت ایرانی  در رنگین کمان رنگ‌ها و طرح‌ها؛ نگاهی به نقش پوشش زنان ایرانی در برقراری و حفظ ارتباطات نسلی


مدیریت ارتباطات جامعه اطلاعاتی: ماهیت و فلسفه اطلاعات

سید تقی کمالی نیز با مدد گرفتن از اسماعیل قدیمی، محمد علی مرادی، زهرا بتولی، زهرا اسدی، سپیده فهیمی‌فر و الهام عبادتی مطالب این پرونده شامل تیترهای ذیل را آماده کرده‌اند:

· فلسفه و اهمیت اطلاعات در جامعه

· اطلاعات و انفجار اطلاعات از منظر فلسفی

· شبکه‌ اجتماعی مندلی بستری جدید برای ارتباطات پژوهشی و همکاری‌های علمی

· ماهیت و فلسفه اطلاعات؛ نگاهی بر مفهوم و سیر تکامل- فراگیری اطلاعات در جهان معاصر

· چیستی اطلاعات:نگاهی نقادانه به تعاریف موجود

· نرگس نشاط، مدیر گروه پژوهش و دانشیار سازمان اسناد و کتابحانه ملی: همه باید نیازبه اطلاعات را احساس کنند

کتاب: ارتباطات در مرزهای سازمانی

از این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات علاقمندان می‌توانند ترجمه کتاب ارتباطات در مرزهای سازمانی نوشته

Phillip G. Clampitt با ترجمه ناصر اسدی را بخوانند. چهلمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در 84 صفحه رنگی و با قیمت 5 هزار تومان بر روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir