فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان


Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (41) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (43) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

شماره (42) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


شماره (42) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (piece): ریال80.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

شماره چهل و دوم (آبان‌ماه 92) ماهنامه مدیریت ارتباطات با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی محمدرضا صادق، مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور منتشر شد.

امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسؤول ماهنامه مدیریت ارتباطات در سرمقاله این شماره که با عنوان «فصلی جدید برای رسانه‌ها» منتشر شده است، به چند اقدام مهم و مؤثر دولت در تعامل بیشتر با رسانه‌ها اشاره کرده و آورده است «... دولت یازدهم قصد دارد فصلی نو از ارتباط دولت رسانه را در ایران رقم بزند؛ موضوعی که هم جامعه رسانه‌ای کشور و هم دولت جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به آن سخت نیاز دارند. به‌نظر می‌رسد فضای جدیدی در مناسبات میان دولت و رسانه‌ها در حال شکل‌گیری است که در چنین فضایی می‌توان به ساماندهی فعالیت‌های رسانه‌ها و خبرنگاران با نظارت دولت امیدوار بود».

«از باراک اوباما به حسن روحاني» عنوان گزارشی به قلم نگین حسینی است که به بازتاب گفت‏وگوي تلفني 2 رئيس‏جمهور ایران و آمریکا در رسانه‌هاي اصلي آمريکا می‌پردازد.

در بخش یادداشت‌ها، بخش سوم مقاله روابط‌عمومي در خدمت سئو با عنوان «چگونه خبرنگاران را هدف قرار دهيم؟» نوشته تد آيوز و ترجمه عادل میرشاهی، یادداشتی از فاطمه پورمعصوم با عنوان «لزوم درخشش روابط‌عمومي‌ در رويداد استارتاپ‌ويکند»، مقاله «ارزيابي کارايي برنامه روابط‏عمومي و ارتباطات يکپارچه» نوشته ديويد مايکلسون، دانلد کي‏رايت و هرولد برسون با ترجمه اميرعلي خلج، «نيکي اجتماعي، گفت‏وگوي جهاني و رسانه‏هاي جديد» نوشته سيدتقي کمالي، «رسانه‌هاي اجتماعي؛ مرگ سلطه خبري وپول‌ها، پيش به سوي عدالت رسانه‌اي» نوشته شفیع بهرامیان، «چگونه از آب کره مي‌گيرند؟؛ بررسي اجمالي وضعيت اقتصادي شبکه‌هاي اجتماعي» نوشته فاطمه پورمعصوم، «صيانت از نام خليج فارس در رسانه‌هاي اجتماعي» نوشته مشترک محمدجواد منصورزاده و زهرا پوش و «ظرفیت مغفول مانده شبکه های اجتماعی، نوشته فاطمه پورمعصوم درج شده است.

بخش دیگری از این ماهنامه به ارائه گزارشی از برگزاري نخستين کنفرانس حرفه‌اي‌گرايي در روابط‌عمومي با عنوان «تعامل مناسب با دو حوزه تبليغات و رسانه؛ الزام روابط‌عمومي‌هاي حرفه‌اي» پرداخته شده است.

در بخش گفت‌وگوها، مصاحبه‌ با محمد سلیمانی، وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط علي شاملو با عنوان «دروغ است گفته شود مخابرات در اختیار سپاه است»، گفت‌وگو با حسين انتظامي، معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي توسط حمید نورشمسی با عنوان «مي‌توانيم در بهار 94 شاهد نظام صنفي مطبوعات باشيم»، گفت‌وگو با آذرنوش صدرسالک و مجيد انتظامي توسط یاسر شیخی یگانه با عنوان «فرشته‌ها بر هارپ زخمه مي‌زنند»، گفت‌وگو با ارسلان کامکار، آهنگساز و نوازنده با عنوان «عود را در آغوش بکش»، واکاوي مصاديق روزي حلال در خبرنگاري در گفت‏وگو با احمد کارخانه، کارشناس رسمي دادگستري در حوزه خبر توسط علی البرزی با عنوان «رد پاي زدوبندهاي مالي در حرفه خبرنگاري»، گفت‌وگو با اسماعيل قديمي در مورد تبليغات توسط محمد حسن خازنی با عنوان «تلويزيون‌هاي ماهواره‌اي است که رگ تبليغات جامعه ما را در دست گرفته‌اند» و گفت‌وگو با محمدرضا صادق، مشاور رسانه‌اي رئيس‌جمهور توسط امیرعباس تقی‌پور و امیر لعلی با عنوان «ظرفيت‌ شبکه‌هاي اجتماعي ملي را ارتقاء مي‌دهيم» انجام شده است.

رسناه‌ها و پرزیدنت

در ادامه، پرونده‌ای با عنوان «رسانه‌ها و پرزیدنت» به کوشش به چاپ رسیده که هدف اصلی آن بررسی رویکردهای گفت‌وگوی خبرنگاران با رئیس‌جمهور است. در این پرونده «تدبير و اميد رسانه‌اي» به قلم حامد خزايي، کارشناسي ارشد فلسفه غرب، «پرزيدنت‏ها در برابر ژورناليست‏ها ؛از جان هم  چه مي‏خواهند؟» نوشته محسن آزموده، «گفت‏وگوي عمومي با رئيس‏جمهوري؛ سنت و مدرنيته!» نوشته فريدون مجلسي، گفت‏وگو با عبدالرشيدي، مجري نخستين گفت وگوي زنده تلويزيوني رئيس جمهور با عنوان «اميدوارم خبرنگاران ديگري بتوانند  با رئيس‏جمهوري گفت‏وگو کنند» توسط منوچهر دين‏پرست درج شده است.

کام تلخ کودکان از تبلیغات تجاری

دومین پرونده این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با عنوان «کام تلخ کودکان از تبلیغات تجاری» که زیر نظر لیلا خانزاده تهیه شده است، به واکاوی تأثیر آگهی‌های تجاری بر رفتار، شخصیت و سرنوشت و آینده کودکان پرداخته است.

«ذهن کودکان بستر مطامع سرمايه‌داران» نوشته رضا قسيمي، پژوهشگر مسائل فرهنگي، «خوراک فرهنگي کودکان ما از کجا تأمين مي‌شود؟» نوشته نرگس ياسي، کارشناس ارشد ارتباطات، «تأثير کارتون‌هاي خارجي بر سبک زندگي کودکان ايراني» نوشته فائزه سادات شاه‌طاهري، «مرباي قوام يافته» نوشته طاهره ملاجعفري و «كودكان ما، نان فرهنگي ديگران؛ ايران فردا؟» نوشته ليلا خانزاده مطالب این پرونده را تشکیل می‌دهند.

ارتباطات در خدمت گردشگری

سومین پرونده ماهنامه مدیریت ارتباطات به برسی نقش ارتباطات در توسعه صنعت توریسم می‌پردازد که با عنوان «ارتباطات در خدمت گردشگری» به چاپ رسیده است. در این پرونده مطالب زیر درج شده است: «با هدف توسعه گردشگري داخلي؛ چگونه مي‏توان نگرش‏هاي منفي را تغيير داد» نوشته يونس نوري، كارشناس ارشد مديريت ارتباطات، «صنعت توريسم و چهره «مدني» فرهنگ» نوشته عبدالصمد محمودی، کارشناس ارشد ارتباطات، گردشگري با چاشني روابط‏عمومي؛ مروري بر چند و چون خدمات  متقابل روابط‏عمومي و گردشگري» نوشته محمد دشتي و «نقدي بر بازنمايي مراکز و نقاط گردشگري و تفريحي  در رسانه‏ها و فيلم‏ها و نقش سازمان ميرات فرهنگي و گردشگري؛ همه جاي ايران تهران و شمال نيست» نوشته منصور ساعی، مدرس ارتباطات.

ارتباطات هنری برای صلح در سوریه

آخرین پرونده شماره چهل و دوم ماهنامه مدیریت ارتباطات که با عنوان «ارتباطات هنری برای صلح در سوریه» منتشر شده است، به بررسی نقش ارتباطات مردمی هنرمندان در پیشبرد اهداف گروه‌های مختلف در سوریه می‌پردازد. «از راه‏اندازي جنبش تا بيانيه دعوت به رزم مسلحانه؛ بازيگران و کارگردانان سينماي سوريه سربازان جنگ داخلي؟!» نوشته عليرضا مجيدي، «پوسترهايي از جنگ براي صلح؛ فقط و فقط سلاح هنر را انتخاب مي‏کنيم» ترجمه ندا فراهاني، «هنر در طوفان» و «درباره هنر صلح و معناي آن؛ هنر صلح يا توان فردي» ترجمه زهرا عليدوست و «هنرمندان عرب و غربي عليه جنگ سوريه؛ فريم‏هايي به بهاي يک جان» ترجمه علي فراهاني مطالب این پرونده هستند.

انقلاب در فناوری رسانه‌ها

در این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در بخش کتاب، فصل 11 از کتاب پژوهش تأثیرات رسانه‌ای نوشته گلن جی اسپارکس با ترجمه ناصر اسدی با عنوان «انقلاب در فناوری رسانه‌ها» درج شده است.

چهل و دومین مین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در 84 صفحه رنگی و با قیمت 6 هزار تومان بر روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است. گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند این شماره از ماهنامه را توسط نرم‌افزار «برگ» (کیوسک الکترونیکی مطبوعات) بر روی گوشی‌های و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید خریداری کرده و مطالعه کنند. نرم‌افزار اندرویدی «برگ» از نشانیhttp://barg.asr24.com یاcando.asr24.com قابل دریافت است.

آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات از نشانی www.magiran.com/cmmagazine قابل تهیه و مطالعه است. این ماهنامه از طریق سایت www.prshop.ir نیز برای درخواست‌کنندگان، ارسال می‌شود.

روابط‌عمومی






نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.


همچنين ممكن است به اين كالا / كالاها علاقمند باشيد

دی وی دی دوازده شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات+هزینه ارسال
دی وی دی دوازده شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات+هزینه ارسال
ریال145.000

شماره (41) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
شماره (41) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
ریال80.000

ویژه نامه نوروز (92) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
ویژه نامه نوروز (92) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
ریال80.000

شماره (32) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
شماره (32) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
ریال60.000




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir