فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان


Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (44) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (48) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

شماره (45) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


شماره (45) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (piece): ریال80.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

شماره چهل و پنجم (بهمن‌ماه 92) ماهنامه مدیریت ارتباطات به مدیرمسؤولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد.
سرمقاله این شماره ماهنامه با عنوان «چند پرسش از انجمن روابط‌عمومی ایران» به لزوم تغییرات جدی در عملکرد انجمن روابط‌عمومی ایران پرداخته و پرسش‌هایی را مطرح کرده که می‌تواند مسیر راه فعالیت‌های هیأت مدیره دوره هشتم انجمن را مشخص کند؛ پرسش‌هایی از قبیل:

سهم انجمن روابط‌عمومی ایران از پیشرفت‌ها، درجازدن‌ها و عقب‌ماندگی‌های روابط‌عمومی در ایران چه میزان است؟ چه درصدی از کارگزاران و فعالان روابط‌عمومی به عضویت انجمن درآمده و از خدمات آن بهره‌مند هستند؟ انجمن تا چه حد طرف مشورت مدیران ارشد وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها است؟ در فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری برنامه‌های ملی نظیر هدفمندکردن یارانه‌ها و... چه میزان مشارکت دارد؟ آیا تلاشی برای استاندارد کردن فعالیت‌های روابط‌عمومی در ایران انجام داده است؟ سهم انجمن از تولیدات علمی روابط‌عمومی و میزان حمایتش از پایان‌نامه‌های دانشجویی چه مقدار و چگونه بوده است؟ گستره جغرافیایی انجمن، کدام استان‌ها و شهرستان‌ها را دربر می‌گیرد؟ این انجمن با چه درصدی از استادان و محققان در ارتباط و تعامل است؟ برنامه‌ها و اقدامات این انجمن در سطح بین‌الملل چه بوده و چه باید باشد؟ چه میزان با انجمن‌های تخصصی و به‌ویژه انجمن جهانی روابط‌عمومی -ایپرا- در تماس است؟ و....

«فرشته در تاریکی» عنوان گزارشی به قلم نگین حسینی است که به بازخوانی قتل ساناز نظامی توسط همسرش از محتوای پیام‌های فیس‌بوکی آنها پرداخته است.

در بخش یادداشت‌ها، ترجمه‌ای با عنوان «جامعه اطلاعاتی و فرهنگ: تبیین یک مدل برای سیاستگذاری (با تمرکز بر سیاست‌های اتحادیه اروپا)» توسط سیدتقی کمالی و مرجان نمازی و تحلیلی جامعه‌شناختی بر عملکرد «انجمن روابط‌عمومی ایران» با عنوان «بدنه اجتماعی انجمن قدرت خودبیانگری ندارد» به قلم عبدالصمد محمودی به چاپ رسیده است.

گفت‌وگوی ویژه این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به مصاحبه با دکتر هادی خانیکی، استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با عنوان «ارتباطات نمی‌تواند بخش پیشرو در توسعه باشد» اختصاص یافته است. خانیکی در این گفت‌وگو، ساماندهی نهادهای مدنی را به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات از دولت یازدهم مطرح کرده و چالش‌های تحقق آن را بررسی کرده است.

خوشنویسی، فرهنگ، ارتباط

در ادامه، پرونده‌ای با عنوان «خوشنویسی، فرهنگ، ارتباط» به کوشش امیرعلی خلج به چاپ رسیده که هدف اصلی آن بررسی نقش خوشنویسی در ارتباطات فرهنگی است. در این پرونده گفت‌وگویی با محمد جلیل رسولی، خوشنویس با عنوان «باید موزه خوشنویسی داشته باشیم» و گفت‌وگویی با غلامرضا خلج، عضو شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران با عنوان «نیازمند همکاری متقابل مدیران هنری و رسانه‌ها هستیم» درج شده است.

ارتباطات و اصالت هنر معاصر

دومین پرونده این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با عنوان «ارتباطات و اصالت هنر معاصر» زیر نظر حجت‌اله مرادخانی تهیه شده است.

«گسترش ارتباطات و تکثر آفرینش‌های هنر معاصر» نوشته رسول احمدی‌فر، گفت‌وگو با علیرضا سمیع‌آذر با عنوان «ارتباط در هنر معاصر به اثر هنری اصالت می‌بخشد»، «گذری بر نظریه پایان هنر آرتور دانتو و ارتباط آن با هنر معاصر» نوشته حسین اکبری نسب، «هنر معاصر، هنری بینامتنی با ارتباطاتی چندسویه» نوشته حجت‌اله مرادخانی و گفت‌وگو با احمد نادعلیان، عضو هیأت علمی دانشکده هنر دانشگاه شاهد با عنوان «کارکرد ارتباطی هنر مفهومی، به آن ظرفیتی جهانی می‌بخشد» توسط بهروز بلمه مطالب این پرونده را تشکیل می‌دهند.

کودکان و برنامه‌های خارجی رسانه ملی

سومین پرونده ماهنامه مدیریت ارتباطات به برسی تأثیر برنامه‌های خارجی رسانه ملی بر کودکان پرداخته و با عنوان کلی «حرکت بر لبه تیغ» زیر نظر لیلا خانزاده به چاپ رسیده است.

در این پرونده مطالب زیر درج شده است: «کودکان در حصار نظام نوین رسانه‌ای» نوشته اسدالله اعلایی، گفت‌وگو با چنگیز حسنی، مدیر رسانه بین‌الملل سیمای سازمان صداوسیما با عنوان «برنامه خارجی در پروسه آماده‌سازی براي كودكان داخل، پاستوریزه می‌شود» توسط فائزه سادات شاه‌طاهری، یادداشتی با موضوع جریان‌شناسی سریال‌های خارجی پخش شده از تلویزیون با عنوان «در دامن آتشفشان» نوشته فائزه سادات شاه‌طاهری، «ضرورت استفاده از فیلم‌های خارجی برای کودکان!؟» نوشته رضا قسیمی، «فیلم‌ها و سریال‌های خارجی: فرصت‌ها و چالش‌ها» نوشته مهری ایزدی یگانه، گفت‌وگو با سیامک طهماسبی، دکترای روانشناسی بالینی با عنوان «در حوزه کودک باید فریاد بزنی تا صدایت را بشنوند» توسط لیلا خانزاده و گزارشی از همایش بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای بازی‌های رایانه‌ای با عنوان «بچه‌ها در ایران بازی‌های بالاتر از سن‌شان را بازی می‌کنند».

بایدها و نبایدهای روزنامه‌نگاری حقوقی

پرونده دیگر شماره چهل و پنجم ماهنامه مدیریت ارتباطات با موضوع «بایدها و نبایدهای روزنامه‌نگاری حقوقی» زیر نظر مصطفی مسجدی آرانی منتشر شده است.

«روزنامه‌نگاری حقوقی؛ آنچه هست» و «ژورنالیسم حقوقی چه نیست» نوشته مصطفی مسجدی آرانی، گزارشی از سرویس فقه و حقوق خبرگزاری ایسنا با عنوان «در پرونده آقاجری تأثیر داشتیم»، گفت‌وگو با سید فرید قاسمی با عنوان «حقوقدانان باید آموزش روزنامه‌نگاری ببینند»، «کلمه از کلمه گزارش می‌کند» نوشته محمد منصور بروجنی، گفت‌وگو با کامبیز نوروزی با عنوان «رسالت اصلی مطبوعات حقوقی باید گسترش فرهنگ حقوق باشد» و «روزنامه نگاری حقوقی از دید روزنامه‌نگاران حقوقی» مطالب این پرونده هستند.

پلاکاردهای برای ارتباط و اعتراض

پرونده گروه رسانه این شماره به موضوع پلاکاردها اختصاص یافته و با عنوان «پلاکاردهای برای ارتباط و اعتراض» زیر نظر علی حسنلو منتشر شده است.

«پلاکاردهایی در اعتراض به کاتولیک» ترجمه ساره‌دخت سلطانیه، «پلاکارد سیاسی با تأثیرات باورنکردنی» ترجمه نغمه قطبی، «پلاکاردهای شهری؛ راه رفتن بر لبه تیغ» نوشته مهناز پیرابی، «گوسفندان و بازگشت به هنجار» ترجمه زهرا علیدوست، «نقش رنگ در پلاکاردهای اعتراضی» ترجمه مهناز نخستین و «بیلبوردها جهان را می‌خورند؛ موردی به نام لس‌آنجلس» ترجمه علی وراوینی مطالب این پرونده را تشکیل می‌دهند.

بازاندیشی تمدن؛ ارتباطات و ترور در دهکده جهانی

گروه کتاب زیر نظر ساره گودرزی در این شماره کتاب «بازاندیشی تمدن؛ ارتباطات و ترور در دهکده جهانی» را مورد بررسی قرار داده است. «بررسی موشکافانه تمدن از زوایای مختلف» نوشته ساره گودرزی، گپ‌وگفتی با داود آقارفیعی، مترجم کتاب با عنوان «وقتی تمدن محور جلوگیری از خشونت و شرارت می‌شود»، گفت‌وگو با غلامرضا آذری، ویراستار تخصصی کتاب با عنوان «ارتباطات جهانی شاخص مناسبی برای درک تمدن است» توسط منوچهر دین‌پرست و نقد داود زارعیان بر این کتاب با عنوان «تعامل مسالمت‌آمیز عرفان شرق و غرب» مطالب درج شده در این پرونده هستند.

چهل و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در 84 صفحه رنگی و با قیمت 6 هزار تومان بر روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است. گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند این شماره از ماهنامه را توسط نرم‌افزار «برگ» (کیوسک الکترونیکی مطبوعات) بر روی گوشی‌های و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید خریداری کرده و مطالعه کنند. نرم‌افزار اندرویدی «برگ» از نشانیhttp://barg.asr24.com یاcando.asr24.com قابل دریافت است.

آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات از نشانی www.magiran.com/cmmagazine قابل تهیه و مطالعه است. این ماهنامه از طریق سایت www.prshop.ir نیز برای درخواست‌کنندگان، ارسال می‌شود.

روابط‌عمومی





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir