فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان


Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (48) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (50) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

شماره (49) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


شماره (49) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (piece): ریال80.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

چهل و نهمین شماره ماهنامه تحليلي، آموزشي و اطلاع‌رساني مديريت ارتباطات (خردادماه 93) به مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد.

سرمقاله این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به نقد طرح موضوع تغییر در روز روابط‌عمومی پرداخته شده و در آن آمده است: «پیشنهاد می‌شود اکنون که هشت سال از تعیین روز 27 اردیبهشت در تقویم رسمی کشور گذشته و گرامیداشت آن نزد خانواده روابط‌عمومی جا افتاده است، به جای صرف انرژی و زمان برای تغییر این روز،‌ بر تقویت وحدت میان گروه‌ها و سازمان‌های فعال در این حوزه، ارتقای سطح علمی روابط‌عمومی‌ها و تلاش برای بیان توانمندی‌ها و طلب کردن پاسخ مطالبات فعالان این حوزه، همت گمارند. به نظر می‌رسد تعیین روز روابط‌عمومی دغدغه روابط‌عمومی‌ها بود اما تغییر آن -با توصیفی که شد- چندان اهمیت نداشته باشد».

نگین حسینی، تحلیلگر ارتباطات در این شاره نگاهی به مشکلات زندگی در آمریکا به بهانه اعلام نتایج لاتاری گرین‌کارت با تیتر «قرعه لاتاری به نام من ایرانی زدند» انداخته است.

بررسی تأثیر تلفن همراه بر پدیده فرهنگ و آسیب‌شناسی ارتباط آنها با عنوان «تلفن همراه و فرهنگ: منطق تعارض» نوشته مسعود شاه‌حسینی، نگاهی تحلیلی به عملکرد اجتماعی 2 نسل رسانه‏ها و نقش آنها در شکل‏دهی به افکار عمومی نوشته حسین اکبری‏نسب، «چگونه موبایل در حال دگرگون کردن شیوه‌های خلق آثار هنری است؟» ترجمه ساره‌دخت سلطانیه، «آنچه از سواد رسانه‌ای باید بدانیم» نوشته ناصر اسدی، «ارتباطات علیه ارتباطات» نوشته فاطمه عظمیان‌مقدم و سیدعلی حزنی، «تصاویر محیطی؛ رسانه‌ای در خدمت اقتصاد» نوشته فرهاد مطلایی، «بررسی تاکتیک‌های رسانه‌ای در پیشبرد جنگ نرم» نوشته زهره جوادیه و «بیایید  زمان گمشده خانواده را باز پس گیریم» نوشته تیم میکوک از دیگر مطالب این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است.

پرونده اول: خبرنگاری با دوربین

نخستین پرونده درج شده در چهل و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به موضوع فتوژورنالیسم داختصاص یافته است که زیر نظر علی حسنلو انتشار یافته است.

نخستین مطلب این پرونده، گفت‌وگو با محمد نوروزی، عکاس پیشکسوت با تیتر «برخی عکاسان با فتوشاپ تاریخ مملکتمان را تغییر می‌دهند» است که گفت‌وگوی یادشده توسط ساره‌دخت سلطانیه انجام شده است.

در ادامه، گفت‌وگوی ندا فراهانی با پیر گابریل، عکاس فرانسوی با عنوان «تنهایی همیشه عکاس را آزار می‌دهد» درج شده است.

ساره‌دخت سلطانیه با رضا معطریان نیز گفت‌وگویی انجام داده که با عنوان «کسی برای عکاس خبری فرش قرمز پهن نمی‌کند» در این پرونده درج شده است.

در ادامه، مصاحبه ندا فراهانی با جونز کسل، عکاس روزنامه نیویورک تایمز و برنده جایزه پولیتزر با تیتر «عکس مخاطب را هیپنوتیزم می‌کند، کاری که خبر نمی‌تواند» به چاپ رسید که این مصاحبه، عکس روی جلد شماره چهل و نهم ماهنامه را شکل داده است.

«عکس‌هایی که دنیایی حرف برای گفتن دارند» نوشته نغمه قطبی و «تلفن‌های همراه و چهره در حال تغییر عکاسی، نوشته لکسی ساوایدز و ترجمه ساره‌دخت سلطانیه دیگر مطالب این پرونده هستند.

پرونده دوم: تبلیغات سیاسی با هدف به راه انداختن جنگ و توجیه خشونت

دومین پرونده شماره خردادماه 93 ماهنامه مدیریت ارتباطات به موضوع مدیریت ارتباطات سیاسی اختصاص یافته است که امیرعلی خلج در این پرونده موضوع تبلیغات سیاسی در جنگ را به‌صورت تاریخی بررسی کرده است.

نگاهی به چیستی تبلیغات سیاسی و کارکردهای کنترل اطلاعات، جنگ زیر سایه تبلیغات سیاسی، دشواري‏هاي خبرنگاران براي پوشش جنگ‏ها، نمونه‌ای از مدیریت رسانه‌ها در حمله سال 2003 به عراق، «ترس» و «تحریف» در خدمت حمله به عراق، رسانه‏ها، تبليغات سياسي و واقعه11 سپتامبر، تحريف رسانه‏اي و تبليغات سياسي رسمي در جنگ خليج فارس، پیش‌زمینه استفاده از تبلیغات سیاسی در هجوم به افغانستان، وارد کردن اتهام «تروريست» به کسي که مورد علاقه نيست، باريک کردن دامنه گفتمان؛ ابزاری برای تبلیغات جنگ و تبليغات سياسي نازي‏ها مطالب این پرونده را تشکیل می‌دهند.

پرونده سوم: هنر و هدایت افکارعمومی

سومین پرونده شماره جدید مدیریت ارتباطات، به موضوع نقش هنر در هدایت افکار عمومی اختصاص یافته که زیر نظر حجت‌اله مرادخانی تهیه شده است.

در این پرونده مطالب زیر به چشم می‌خورد:

آیین‏های نمایشی، هویت فکر فرهنگی جوامع انسانی نوشته محمد عارف، انسان‏شناس و پژوهشگر برتر هنر و معماری ایران، افکار عمومی، مفهوم آشنا و پیچیده مدرنیته و پسامدرن نوشته آتنا آل‌یاسین، گفت‌وگوی بهروز بلمه با جمشید مرادیان، منتقد هنری با عنوان «نبود روحیه پرسشگری، دیواری در برابر گرایش افکار عمومی به هنر»، «نقش نهادین موزه‏ها در گرایش افکار عمومی به هنر» نوشته مهدیه دارایی باف، «تربیت هنری؛ رهیافتی بنیادی در گرایش افکار عمومی به هنر» نوشته حجت‌اله مرادخانی، گفت‌وگوی حجت‌اله مرادخانی با یحیی قائدی، مدیر گروه فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی با عنوان «پرسش، کلید دروازه بزرگ تفکر و نقادی است»، گفت‌وگوی پیمان مرادخانی با داوود زارعیان، استاد ارتباطات با تیتر «آگاهی، اساس پذیرش هنر از سوی افکار عمومی است» و «تحلیلی بر نسبت میان افکار عمومی و هنر» نوشته تعلی شاه‌علی.

این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در 84 صفحه رنگی و با قیمت 6 هزار تومان بر روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است.





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir