فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (49) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (51) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

شماره (50) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


شماره (50) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (piece): ریال80.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

پنجاهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، اول تیرماه 93 منتشر شد.

امیرعباس تقی‌‌پور، مدیرمسؤول این ماهنامه در سرمقاله خود با عنوان «آموزش، حلقه مفقوده کاربران فضای مجازی» آورده است: «متأسفانه به دلیل سیاست‌های چندگانه حاکم بر فضای مجازی و تأخیر در پذیرش تکنولوژی‌های نوین (عدم پذیرش= تحمیل)، فرآیند آموزش به‌کارگیری و بهره‌برداری صحیح توسط متولیان امر (نهادهای آموزش و پرورش، آموزش عالی و خانواده) فراموش شده یا به کندی انجام می‌شود. از همین‌رو اغلب کاربران در فضای مجازی رها شده و در معرض خطر قرار می‌گیرند. داشتن سواد رسانه‌ای که حاصل آموزش تنفس در دنیای مجازی خواهد بود، سبب گزینش‌گری مناسب کاربران خواهد شد. کاربر گزینش‌گر می‌داند و تشخیص می‌دهد که چگونه به دام سوء‌استفاده‌کنندگان جنسی، اقتصادی و حتی سیاسی قرار نگیرد».

در بخش مقالات این شماره مدیریت ارتباطات، در ابتدا به بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی در بروز شایعات مربوط به کرونا پرداخته شده است.

بررسی تعارض زندگی شخصی و حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی از منظر تنوع با ترجمه، بررسی این پرسش که «نقش فناوری‌های ارتباطی وب2.0 چگونه به برگ برنده ارتباطات سازمانی شرکت‌های ایرانی تبدیل می‌شود» نوشته رضا قربانی، «با فیلترینگ (فیس‌بوک) موافقید یا مخالف؟ چرا؟» نوشته جميله تاجگر، «نرم‌افزارهای ارتباطی در تلفن‌های همراه؛ فرصت‌ها و تهدیدها» نوشته احمدرضا زارعی، «بررسی موانع قانونی در ایجاد تلویزیون خصوصی در ایران از منظر نمایندگان مجلس هشتم» نوشته علی‌اکبر فرهنگی، پرستو قادری و سعید فلاح و «بررسی انواع سبک‌های برندسازی در تبلیغات تلویزیونی صداوسیما» نوشته محمود محمدیان و زهرا طالبان از مطالب درج شده در این بخش است.

در ادامه، محمد دشتی با حضور در شهرستان مورد، گفت‌وگوهایی با همکلاسی‌های زنده‌یاد پرفسور کاظم معتمدنژاد انجام داده است که خواندنی است.

بررسی تحقیق در روابط‌عمومی در گفت‌وگو با سیدنورالدین رضوی‌زاده با عنوان «پژوهش در روابط‌عمومی کاربردی نیست بلکه نمایشی است» توسط محمدحسن خازنی نیز در بخش گفت‌وگوی این شماره ماهنامه قرار گرفته است.

امیر لعلی، سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات نیز گفت‌وگویی اختصاصی با رئیس انجمن روابط‌عمومی ترکیه  انجام داده که با تیتر « قطب‌نمای طلایی؛ تنها جایزه روابط‌عمومی در ترکیه است» در این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به چاپ رسیده است.



* موضوعات پراکنده اما مهم در روابط‌عمومی

نخستین پرونده پنجاهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با عنوان «موضوعات پراکنده اما مهم در روابط‌عمومی» با ترجمه‌هایی از امیرعلی خلج تهیه شده است.

«روابط‌عمومی‌های دوسرعتی در اروپای جنوبی»، «توجه به نژاد و تنوع رسانه‌ها در کمپین‌های روابط‌عمومی سلامت» و «بعد جدید در کمپین‌های روابط‌عمومی» عناوین مطالب این بخش هستند.



* رسانه و رونق گردشگری

«رسانه و رونق گردشگری» دومین پرونده چاپ شده در این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است که زیر نظر علی حسنلو منتشر شد.

«رسانه‌ها نقطه تمرکز گسترش فعالیت‌های توریسم»، نوشته رضا الماسی، گفت‌وگو با بهمن نامور مطلق، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی با عنوان «در مستندسازی‌های رسانه‌ای گردشگری عملکرد مطلوبی نداریم» توسط ندا فراهانی، «فیتور، جشنواره بین‌المللی گردشگری» نوشته فرهاد مطلایی و «گردشگری، افزایش سطح زندگی و دمیدن روح به کالبد شهرها» نوشته نغمه قطبی مطالب درج شده در این پرونده است.



* گزارش کامل برنامه‌های دومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران

در بخش دیگری از ماهنامه مدیریت ارتباطات، گزارش کاملی ازهمایش‌ها و برنامه‌های دومین هفته روابط‌عمومی به همراه انعکاس مطالب مطرح‌شده در سومین کنفرانس الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت درج شد.







* استانداردسازی در روابط‌عمومی



پرونده کتاب این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات که زیر نظر ساره گودرزی تهیه شده است، به بررسی کتاب «استاندارد حرفه‌ای روابط‌عمومی» اختصاص یافته است.

روایتی از کتاب «استانداردهای روابط‌عمومی» نوشته محمدرضا وحیدی، گفت‌وگو با احمد یحیایی ایله‌ای در مورد الزامات استانداردسازی در روابط‌عمومی با عنوان دانشگاه علمي- کاربردي برای چند سال ارائه رشته روابط‌عمومی را متوقف کند»، توسط ساره گودرزی، «کتاب استاندارها، راهنمای عملی کار و فعالیت در روابط‌عمومی» نوشته سیدشهاب سیدمحسنی و «تدوین استانداردهای روابط‌عمومی باید ادامه یابد» نوشته عادل میرشاهی، مطالب این پرونده را تشکیل می‌دهند.

این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در 84 صفحه رنگی و با قیمت 6 هزار تومان بر روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است.





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir