فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان


Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (54) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (56) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

شماره (55) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


شماره (55) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (piece): ریال120.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

پنجا‌ه و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با یادداشت‌ها و تحلیل‌هایی در حوزه‌های ارتباطات اجتماعی، رسانه، شبکه‌های اجتماعی، حقوق ارتباطات، رسانه و بحران آب به صاحب‌امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد.

در این شماره پیشینه پخش‌گری و فروشندگی مطبوعات به قلم سید فرید قاسمی مورد بررسی قرار گرفته و محمدابراهیم رنجبر امیری نیز از 76 سال روزنامه‌فروشی‌اش، سخن گفته است.
مطالب قبل از پرونده‌ها:
•    سرمقاله: سرافراز و مخاطبان گزینش‌گر به قلم امیر عباس تقی‌پور، مدیرمسؤول
•    صدای مرتضی پاشایی؛ صدای جاری شدن نیروی خفته اجتماعی به قلم نگین حسینی، پژوهشگر ارتباطات
•    نسلی در حاشیه به یاد مرحوم پاشایی به قلم اسماعیل نوشاد
•    دیپلماسی محرمانه در عصر ارتباطات به قلم حسن محمدی، سردبیر پایگاه خبری امید هسته‌ای
•    حکایت آن نجار دمشقی و چرخش سانتریفیوژ رسانه‌ها به قلم منوچهر دین‌پرست، روزنامه‌نگار
•    اطلاع‌یابی اجتماعی:‌ مفاهيم و ابزار به قلم قاسم آزادی احمدآبادی، دانشجوی دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه خوارزمی
•    در ملتقای «جان»ها/ به بهانه انتشار و ترجمه ویراست دوم کتاب آب‌های ناشناخته به قلم علی حیدری، صاحب امتیاز و مدیر مسؤول فصلنامه هماوندی
•    ارائه تصویری از تغییرات پارادایمی، ایجاد جریان‌های فکری و تحولات فناورانه/ درک جامعه اطلاعاتی و دانایی‌محور در عصر رقابت، ایده و اندیشه به قلم سیدتقی کمالی، پژوهشگر جامعه اطلاعاتی
•    نگاهی به چرایی گسترش شایعه‌پراکنی در فضای مجازی/ شایعات به سبک شبکه‌های اجتماعی به قلم شبیر دائمی، کارشناس ارتباطات
•    قسمت سوم مقاله بصری‌سازی محتوا در حوزه ارتباطات/ بروشور مبتنی بر گرافیک اطلاع‌رسان به قلم مریم سلیمی از مؤلفان کتاب گرافیک خبری و اطلاع‌رسان
•    انعکاس رسانه‌ای یک نمونه از مناظرات وایبری؛ شادی، نیاز جامعه اما نه به هر قیمت
•    بازی‌های رایانه‌ای را جدی بگیریم/ مدیریت ذهن و زندگی کودکان، هدف نهایی بازی‌های رایانه‌ای
•    مدیریت گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی تلفن‌های همراه به قلم احمدرضا زارعی، کارشناس ارشد مدیریت رسانه
•    تلاش برای ایجاد ارتباط بین فرهنگی مؤثر و کارآمد/ نویسندگان:Judith N. Martin   و Thomas K.  Nakayama مترجم: دنیا قربانی، کارشناس ارشد روابط بین‌الملل
•    گزارش کامل نخستین نشست تاریخ شفاهی مطبوعات ایران/ بهروز بهزادی: آیت‌الله طالقانی اعتصاب رادیووتلویزیون را شکست
•    گذری بر کتاب «خاطرات یک روزنامه‌فروش»/ همه‌چیز از امامزاده هشت گنبد تا ماجرای مفقود شدن فرخ شاد لیستر به قلم محمدرضا وحیدی
•    محمدابراهیم رنجبر امیری از 76 سال روزنامه‌فروشی‌اش می‌گوید: تیترهای حوادث و قتل‌ها را که داد می‌زدیم، مردم بیشتر روزنامه می‌خریدند/ مصاحبه کننده: ساره گودرزی
•    حافظه شگفت پيرمرد به قلم فتح‌الله جوادی آملی، سردبیر اطلاعات هفتگی
•    به مناسبت انتشار خاطرات یک روزنامه‌فروش/ پیشینه پخش‌گری و فروشندگی مطبوعات به قلم سید فرید قاسمی، پژوهشگر مطبوعات
پرونده ارتباطات: زندگی در شبکه‌های اجتماعی
•    درباره کارکرد شبکه‌های اجتماعی به مثابه رسانه اجتماعی؛ صبح خود را با کدام شبکه اجتماعی آغاز می‌کنید؟ به قلم حمید جعفری
•    زندگی در شبکه به قلم اعظم راودراد، استاد گروه علوم ارتباطات و معاون پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی
•    جایگاه شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر زندگی روزمره مردم؛ ایستادگی در برابر انحلال سوژه اجتماعی به قلم امیدعلی مسعودی، استاد علوم ارتباطات
•    مخاطبان دیروز، ارتباط‌گران امروز، شبکه‌وندان فردا؛ شبکه‌های اجتماعی؛ قدرت یا اقتدار؟ به قلم مجید رضاییان، استاد دانشگاه و پژوهشگر ژورنالیزم
•    اجتماعی شدن رسانه‌های خبری و نقش مخاطبان به قلم حسین حسنی، دانشجوی دکتری علوم ارتباطات، دانشگاه تهران
•    برتری خردورزی در شبکه‌های اجتماعی به قلم اسماعیل عباسی، روزنامه‌نگار و فعال محیط‌زیست
پرونده حقوق: حق ارتباط
•    به سوی حق بشری ارتباط نوشته سیس ی. هاملینک  (دانشگاه آمستردام)، مترجم: علی ورامینی
•    آیا دسترسی به اینترنت حقی بشری است؟ نوشته آدام واگنر مترجم: ندا دیالمه
•    حقوق بشر و حق ارتباط به قلم محمود توانا، رئیس هیأت مدیره انجمن ملل ایران و استاد دانشگاه
•    سانسور رسانه‌ها در چین، ترجمه و تألیف: سعید صامت
•    آیا اینترنت بی‌طرف می‌ماند؟ ترجمه و تألیف: عبدالله حقیقی
•    نبرد برای حق ارتباط نوشته جیل اندرسکی فریزر، مترجم: مسعود شاه‌حسینی
پرونده رسانه: رسانه و بحران آب
•    بحران آب و ابزاری به نام «رسانه» به قلم عماد عابدی
•    بررسی تأثیر تبلیغات و برنامه‌ها در اصلاح الگوی مصرف، وقتی رسانه‌ها آب‌رسان می‌شوند نوشته ندا فراهانی، مترجم و روزنامه‌نگار
•    بررسی رفتارهای صداوسیما در اتفاقات ملی، رسانه‌ای ملی که فرهنگ‌سازی نمی‌کند به قلم علی حسنلو
پنجاه‌وپنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در 84 صفحه تمام رنگی به قیمت 10 هزار تومان از کیوسک‌های مطبوعاتی قابل خریداری است.





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir