فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (57) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (61) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

شماره (60) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


شماره (60) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (piece): ریال80.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

با انتشار شصتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات این مجله تخصصی وارد ششمین سال فعالیت خود شد. در ین شماره ماهنامه مطالب متنوعی درباره رسانه، کتاب و فرهنگ، ارتباطات و مبارزه مؤثر با قاچاق منتشر شده است.

عناوین مطالب این شماره چنین است:

-         رسانه‌های آنلاین یا بلای جان رسانه‌های چاپی؟ به قلم امیر عباس تقی‌پور

-         همدلی، هنر روابط‌عمومی  به قلم احمد یحیایی ایله‌ای

-         وایبر تسهیل‌گر نقد در حوزه عمومی نوشته رضا علیزاده

-     شواهد به دست آمده از پانل اطلاعات- تأثیر رسانه‌های دیجیتال بر آگاهی و مشارکت سیاسی در مبارزات انتخاباتی نوشته دانیل.و.دیمیتروال ، آدام شیهاتا ، یسپر استرومبک و لارس.و.نورد ترجمه علیرضا باقری ده‌آبادی

-         بصری‌ سازی محتوا در ارتباطات؛ گرافیک اطلاع‌رسان تاتو و ابزار پوشیدنی نوشته مریم سلیمی- قسمت هفتم

-         گزارش چهارمین نشست تخصصی تاریخ شفاهی مطبوعات ایران با حضور استاد محسن میرزایی؛ ت.ت.ت؛ تاریخ، تبلیغ، تیراژ و نقش آنها در مانایی مطبوعات ایران گزارش از محمد دشتی

-         محسن میرزایی، مردی از جنس قلم و تبلیغات نوشته علی‌اکبر زین‌العابدین

-         تاریخ شفاهی مطبوعات ایران، آغازی برای یک روایت صادقانه تاریخی؛ ویراژ تیراژ در بزرگراه مطبوعات ایران نوشته محمد دشتی

-         گفت‌وگوی سعیده شیرانی با یاسمین ثقفی، فعال حوزه کتاب الکترونیک: کتاب؛ از الواح گلی تا گوشی‌های هوشمند

-         کتاب و کتاب‌خوانی و آثار رسانه‌های جدید بر آن نوشته اسماعیل قدیمی

-         نقش روابط‌عمومی در بازیابی جایگاه فرهنگی کتاب؛ پلی در مسیر اهداف کلان نوشته فرشته سلیمانی

-         شوالیه‌های فرهنگی و سکوت در برابر قاچاق نوشته محمدصادق افراسیابی

-         فرهنگ‌سازی و مصرف کالای ایرانی نوشته عباس نخعی

-         آرزو های دست‌یافتنی نوشته محسن قائمی‌نسب

-         تأملی در فلسفه شکل‌گیری و گسترش قاچاق در گذر تاریخ نوشته محمدمهدی فتوره‌چی

-         حبیب‌اله فصیحی، عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی: مصرف و اشاعه کالاهای قاچاق سلامت مردم را تهدید می‌کند

-         قاچاق کالا، تهدیدی بر امنیت روانی جامعه نوشته حامد ماه‌زاده

-     گفت‌وگو با علیرضا گلستانی‌زاده، معاون فرهنگی و پژوهشی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز: تقاضا برای قاچاق کالا، هم ریشه اقتصادی دارد و هم فرهنگی

-         گفت‌وگو با حسن نجفی سولاری، مشاور دبیر مرکز ملی فضای مجازی کشور: از کداک هندی تا تعصب و غرور ملی ایرانی

-         نقش آموزش و پرورش در حمایت از کالای ایرانی نوشته سيدسعيد بديعي

-         گفت‌وگو با سیدمجید حسینی، مشاور رسانه‌ای شهردار تهران: تمرکز بر سیاست ترویج و ایجاد ارزش اجتماعی

-     گفت‌وگو بامدیر و معاون دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارو: همکاری برای پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت، از اولین اولویت‌های ماست

-         گفت‌وگو با مریم جلالی، مدیر گروه خانواده شبکه 2 سیما: پرورش و تقویت غيرت ملي، اصلي‌ترين كاركرد رسانه‌هاست

-     گفت‌وگو با عبدالمجید نگارش‌نژاد عضو کارگروه آموزش در معاونت فرهنگی و پژوهش ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز: رسانه‌ها در شکل‌دهی و تعیین الگو برای مصرف، نقش بی‌بدیلی دارند

-         مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا): هنوز اطلاعات اقناعی برای تولید اطلاعات پایه در حوزه مبارزه با قاچاق را تولید نکرده‌ایم

-         گفت‌وگو با مرجان اشرفی‌زاده، کارگردان: رسانه‌ها باید بدون شعارزدگی به موضوع قاچاق بپردازند

-         تقابل مسؤولیت اخلاقی و اجتماعی رسانه‌ها با معضل بیکاری و قاچاق کالا در مرزها نوشته شفیع بهرامیان

-     گفت‌وگو با گلناز نصرالهی، مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت: دلیل قاچاق در حوزه نساجی و پوشاک، کیفیت پایین کالای داخلی نیست

-         گفت‌وگو با رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز: به دنبال بسیج افکار عمومی برای مقابله با قاچاق هستیم

-         کارکردهای روابط‌عمومی توسعه‌بخش در حمایت از تولید ملی نوشته احمد يحيايي ايله‌اي

-         گفت‌وگو با دکتر امیدعلی مسعودی، مدرس ارتباطات: هیچ کالای قاچاقی استاندارد نیست!

ماهنامه مدیریت ارتباطات به صاحب امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی به قیمت 6 هزار تومان منتشر می‌شود. حمید جعفری و محمد دشتی مسؤولیت پرونده‌های این شماره را بر عهده داشته‌اند.





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir