فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان


Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (29) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (30) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

مهارت‌های ارتباط موثر و بازاریابی رایانامه‌ای همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


مهارت‌های ارتباط موثر و بازاریابی رایانامه‌ای همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (piece): ریال140.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

عنوان کتاب: مهارت‌های ارتباط موثر و بازاریابی رایانامه‌ای

نویسنده: شون مک فیت

مترجمان: محمد سلطانی‌فر، شهناز هاشمی، ناصر اسدی

ناشر: انشارات سیمای شرق

تعداد صفحات: 112 صفحه

تیراژ: 1000 نسخه

نوبت چاپ: اول، بهار 1392

قیمت: 110.000 ریال


با پيچيده‌تر شدن مناسبات اجتماعي در جامعه بشري، ارتباطات نيز که يکي از پايه هاي اساسي شکل گيري اين مناسبات است،در قالب هاي نو و جديدي صورت واقع پيدا مي کند. مهارت‌هاي ارتباطي در فرايندي سازمان يافته سمت و سوي ارتباطات جديد جوامع مختلف را شکل مي‌دهند و عليرغم گوناگوني در نوع و کيفيت خود، اشتراکات فراواني را در ذات خود به محيط‌هاي اجتماعي بشر تزريق مي‌کنند. شايد مفهوم وحدت در عين کثرت تلقي نزديک به واقعيتي باشد که بتواند منظور ما را از اين ماهيت جديد بهتر بيان کند.

امروزه  ارتباطات جمعي به گونه‌اي جدي از سوي رسانه‌هاي الکترونيک و دنياي مجازي به چالش کشيده شده و جايگاه خود را به فضاهاي پيراموني زيست خود تحميل مي‌کنند. البته اين نوع از تحميل، ناشي از قدرت به‌دست‌گيري بازار رقابت و پيروزي عملي در اين عرصه است و به همين لحاظ توانسته‌اند ميدان عمل را از روش‌هاي سنتي و قديمي ستانده و در رقابتي جدي عرصه‌هاي جديدي را فرا روي مشتريان خود قرار دهند.

بازاريابي رايانامه‌اي، بيانگر تکنيکي جديد از چگونگي نفوذ در عرصه ارتباطات اجتماعي است که از مدل‌هاي خاص تجاري و اقتصادي خود پيروي مي‌کند. نويسندگان اين متن و مترجمان کتاب تلاش کرده‌اند به مخاطبان خود نشان دهند، چگونه در فضاي سايبر، شبکه‌هاي اجتماعي، وب 2 و ديگر محيط‌هاي مجازي که هر روز گونه‌هايي نو و جديد را به مخاطبان خود عرضه مي‌کنند، نقش يک بازاريابي حرفه‌اي را ايفا نمايند. در اين کتاب که با ترجمه سليس و علمي مترجمان آن توانسته است، به متن اصلي نيز وفادار مانده و با رعايت امانت، يافته‌ها و نظريات نويسنده اصلي را به خواننده منتقل نمايد، مفاهيم پايه به عنوان مبنايي مشترک در خصوص درک اين نوع ارتباط و بازاريابي مبتني بر آن در بخش نخست به خوبي مورد توجه قرار گرفته و سپس ديدگاه‌هاي کلي حاکم بر فرايند هاي ارتباطي را مورد بحث و مداقه قرار دهد. با چنين پيشينه‌اي براي بحث هاي اساسي اين کتاب، انتظار مي رود مخاطبان و خوانندگان بتوانند ضمن  درک چگونگي شکل دهي به افکار عمومي مسيرهاي حرفه‌اي و موثر را براي بازارسازي و نيازسازي مبتني بر شيوه هاي علمي را دنبال کنند. يکي از بحث هاي قابل توجه در مباحث اصلي اين کتاب بيان چگونگي ايجاد شبکه در فضاي شبکه‌هاي اجتماعي است و به مخاطب و خواننده خود نشان مي‌دهد که چگونه از طريق شبکه‌سازي يا اصطلاحاً کندوسازي و ايجاد فضاهاي درهم تنيده و در عين حال مستقل، فضاي ذهني مخاطب را براي تقاضا و عرضه کالاي موردنظر ايجاد و امر بازاريابي حرفه‌اي در اين شبکه ها را دنبال کنند.

نکته حايز اهميت و دليل  انتخاب اين کتاب  از سوي ناشر، علاوه بر سوابق حرفه‌اي مترجمان در انتشار آثار مفيد و کارآمد در اين حوزه، بکر بودن و کاربردي بودن بحث‌هاي طرح شده در کتاب براي مخاطبان و خوانندگان آن است که اين اثر را به کتابي خواندني و جذاب در حوزه ارتباطات و بخصوص ارتباطات مبتني بر فضاهاي شبکه‌اي و از جمله شبکه‌هاي اجتماعي تبديل کرده است.

گسترش و توسعه مهارت‌هاي نوشتاري در فضاي مجازي و اينترنت نيز به خواننده اين اثر کمک خواهد کرد بتواند ضمن آشنايي با راهکارها و شگردهاي کاربردي نامه نويسي در فضاهاي مجازي توان عملي خود را براي بازاريابي و کسب موفقيت در اين بازار رقابتي و سودآور تضمين نمايد.

نکته قابل توجه ديگر در نشر اين اثر تلاشي است که مترجمان بکاربسته‌اند تا با بومي‌سازي ادبيات کتاب، آن را براي خواننده ايراني ملموس وکارآمدتر نمايند وبا از بين بردن شکاف بين ادبيات متن اصلي با معادل‌هاي فارسي،  زمينه تاثير بيشتر اثر را در قالب زباني موثر در انتقال مفاهيم مورد نظر فراهم آورند.





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.


همچنين ممكن است به اين كالا / كالاها علاقمند باشيد

برنامه‌ریزی راهبردی در روابط‌عمومی همراه با هزینه پست
برنامه‌ریزی راهبردی در روابط‌عمومی همراه با هزینه پست
ریال230.000

دیپلماسی عمومی نوین و روابط‌عمومی الکترونیک همراه با هزینه پست
دیپلماسی عمومی نوین و روابط‌عمومی الکترونیک همراه با هزینه پست
ریال170.000

روابط‌عمومي در فضاي سايبر همراه با هزینه پست
روابط‌عمومي در فضاي سايبر همراه با هزینه پست
استعلام بهاء
تكنولوژي‌هاي كاربردي روابط‌عمومي الكترونيك(1) همراه با هزینه پست
تكنولوژي‌هاي كاربردي روابط‌عمومي الكترونيك(1) همراه با هزینه پست
استعلام بهاء



پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir