فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان


Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (73) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (36) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

شماره (33) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


شماره (33) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (piece): ریال60.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

در این ماهنامه در کنار مقالات، یادداشت‌ها و تحلیل‌هایی که در حوزه مدیریت ارتباطات، رسانه، روابط‌عمومی و تبلیغات به چاپ رسیده، پرونده‌هایی با عناوین «یادبود: میراث‌های مرحوم دکتر مجید تهرانیان»، « مدیریت فرهنگی: در اهمیت ارتباط میان رسانه‌ها و مدیریت فرهنگی»، « کودک و رسانه: کودکان در تسخیر جعبه جادویی؛ خوب یا بد؟» و « کتاب: مقایسه‌ای میان ممیزی کتاب و مطبوعات در ایران» منتشر و نظرات و دیدگاه‌های متخصصان، استادان و مدیران در قالب یادداشت، گفت‌وگو و تحلیل درج شده است.
امیر لعلی سردبیر ماهنامه در یادداشتی با عنوان «موازنه سکوت» در علم ارتباطات با طرح سؤوالاتی پیرامون چرایی وجود نقاط ضعف در این حوزه، یادآور شده: سؤالات متعدد دیگری نیز مطرح است که حکایت از عدم پویایی، نوآوری، تولید دانش، نگرش آینده‌نگرانه در بومی کردن دانش ارتباطات و... دارد.
سوریه؛ از دیپلماسی بحران‌سازی تا بحران دیپلماسی عنوان صفحات ثابت تحليل گفتماني رسانه‌هاي بيگانه نوشته دکتر حسن بشیر است. در این تحلیل گزارش‌های خبری 14نشریه مهم منطقه‌ای و بین‌المللی به نام‌های نيويورك تايمز (آمریکا) (2 شماره)، نزاويسيمايا گازتا (روسیه) (شماره2)، الوطن (قطر)، آونيره (ایتالیا)، الشرق الاوسط (انگلستان) (3 شماره)، الرأيه (قطر)، فيگارو (فرانسه)، الاتحاد (امارات متحده عربی)، ايل سوله 24 اوره (ایتالیا) و آسيا تايمز (هنگ کنگ) که از 2 دسامبر 2012 (12 آذر 1391) تا 28 دسامبر 2012 (8 دي 1391) منتشر شده‌اند، مورد تحلیل قرار گرفته‌اند.
مديريت گفت‌وگوهاي استراتژيك در سازمان‌هاي رسانه‌اي نوشته اميد جهانشاهی، «بحران» و کارکردهای متفاوت روابط عمومی و تبلیغات نوشته مهرشادکاکاسلطانی، رویکرد مهندسی در مدیریت ارتباطات نوشته حسن دینی، شبکه‌های اجتماعی، تنهایی ما نوشته فرید عبدی و نقش رسانه‌ها در تقویت همبستگی اقوام در ایران- بخش سوم- نوشته فاطمه پورمعصوم از مقالات و تحلیل‌های این شماره ماهنامه است.
پس‌لرزه‌های رسانه‌ای کشتارهای جمعی در آمریکا؛ از خرید و فروش اسلحه تا بازنمایی معلولیت‌های ذهنی عنوان یادداشت نگین حسینی است. پس از واقعه دبستان سندی هوک، خانم نویسنده‌ای به نام «لایزا لانگ» نامه‌ای در وبلاگ شخصی خود منتشر کرد که جنجال زیادی در رسانه‌ها برانگیخت. خانم لانگ در مطلبی با عنوان «من مادر ادم لنزا هستم» (من مادر عامل جنایت سندی هوک هستم) به این اشاره کرد که پسر 13ساله‌اش با نام مستعار مایکل، بسیار خشن است و بارها مادرش را تهدید کرده که او را خواهد کشت. حسینی در یادداشت خود واکنش‌ها به نامه لانگ را مورد بررسی قرارداده و در مطلب دیگری ترجمه کامل نامه وی را آورده است. در سی‌وسومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات گزارش‌‌ دو مراسم تجلیل از پژوهش‌های برتر سال و هشتمین همایش سالانه فلسفه رسانه نیز منتشر شده است.
یادبود: میراث‌های مرحوم دکتر مجید تهرانیان
بیشترین صفحات این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در قالب پرونده‌ای مستقل به بررسی شخصیت علمی مرحوم دکتر مجید تهرانیان اختصاص یافته و در آن به لطف همراهی دکتر مهدی محسنیان راد، دکتر هادی خانیکی، دکتر حسام الدین آشنا، دکتر احمد میرعابدینی، دکترحسینعلی افخمی و دکتر غلامرضا آذری، آثار و تفکر علمی شخصیتی جهانی در حوزه «ارتباطات» و «توسعه»، رئیس و استاد سابق واحد ارتباطات بین‌الملل دانشگاه هاوایی که حدود یکماه پیش چشم از جهان فروبست، در قالب میزگرد مورد توجه و بحث قرار گرفته است . در این میزگرد خواندنی، استادان علوم ارتباطات در مورد دانشمندی که برخلاف شهرت بین‌المللی‌اش، در کشورش کمتر شناخته شده، سخن گفته‌اند.
امیرعباس تقی‌پور مدیرمسؤول ماهنامه نیز در بخشی از سرمقاله خود به این مناسبت می‌نویسد: بررسی آراء، عقاید و نظریه‌های علمی صاحبنظران، فارغ از دیدگاه‌ها و حاشیه‌هایی که ممکن است در موردشان وجود داشته باشد نه در زمان «مرگ»شان بلکه در زمان «حیات»شان در ردیف رسالت‌های مراکز علمی و دانشگاهی و از جمله رسانه‌های تخصصی است اما  بر اساس مرام و مسلک نهادینه شده در میان بخش اعظمی از ما ایرانیان که بطور حتم جای تأسف دارد، این‌بار هم «مرگ» بهانه‌ای شد تا بررسی زندگی علمی یک اندیشمند مورد توجه و در دستور کار قرار گیرد.
اتوبیوگرافی مجيد تهرانيان، انتشار گزیده‌ای از یک گفت‌وگوی تهرانیان، یادداشت پروفسور یحیی کمالی‌پور با عنوان به یاد «مسافر جاده ابریشم»، انتشارگزارشی اختصاصی از مراسم تدفین مجید تهرانیان در کالیفرنیا، «نحله فکری تهرانیان» نوشته دکتر حمید ضیایی‌پرور و «مثل مجید تهرانیان...» نوشته داود آقارفيعی مطالب این پرونده را شامل می‌شوند که زیر نظر دکتر حسام‌الدین آشنا منتشر شده است.
مدیریت فرهنگی: در اهمیت ارتباط میان رسانه‌ها و مدیریت فرهنگی
در اهمیت ارتباط میان رسانه‌ها و مدیریت فرهنگی عنوان پرونده مدیریت فرهنگی سی‌وسومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است. مدیریت فرهنگی پویا تضمیی برای توسعه هنر نوشته حجت اله مرادخانی، پژوهش‌های کاربردی؛ حلقه اتصال هنر و رسانه نوشته آرش کبودی، گفت‌وگوی حجت‌اله مرادخانی با مسعود کوثری، مدیر گروه ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران با عنوان مدیریت هنری در ایران صدای هنر را به گوش مردم نمی‌رساند، گفت‌وگوی راشد نصیری با علیرضا قاسم‌خان، پژوهشگر هنر و مدرس مدیریت فرهنگی با عنوان شناخت شرایط جامعه، عامل اصلی موفقیت مدیران فرهنگی، تیارت مدیریت تئاتر نوشته بهروز بلمه، گفت‌وگو با طه بهبهانی، نقاش و مجسمه‌ساز با عنوان مدیریت هنری در ایران و چالش‌های پیش روی آن، عناوین مطالب این پرونده است.
کودک و رسانه: کودکان در تسخیر جعبه جادویی؛ خوب یا بد؟
کودکان در تسخیر جعبه جادویی؛ خوب یا بد؟ عنوان پرونده‌ای است که در شماره بهمن ماه ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شده و در آن عناوین این مطالب به چشم می‌خورد: كودك، تلويزيون و... نوشته ليلا خانزاده، تلويزيون و يادگيري كودك نوشته زهرا ایمانی، گفت‌وگوی ليلا خانزاده با اسدالله اعلايي، تهيه‌كننده و كارشناس برنامه‌هاي تلويزيوني كودك و نوجوان با عنوان كيفيت برنامه‌هاي كودك رو به تنزل است، كودكان بايد بدانند مخاطب با رسانه و رسانه با مخاطب چه مي‌كند نوشته اسدالله اعلايي، تلويزيوني كه هم سودمند است و هم مشكل‌ساز! نوشته زهرا ایمانی و همه وظايف تلويزيون از سرگرمي تا تربيت! نوشته فاطمه رهبري دبیر طرح و برنامه گروه کودک شبکه قرآن و معارف سیما.
کتاب: مقایسه‌ای میان ممیزی کتاب و مطبوعات در ایران
آنچه نباید خوانده شود عنوان پرونده کتاب جدیدترین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است. ممیزی، بررسی پیش از چاپ و یا نظارت بر تولید محتوا، نام آن را هر چه بگذاریم، فرآیندی است قانونی شده و رایج در انتشار مطبوعات و کتاب در ایران که همواره محل مناقشه‌های فراوانی بوده‌اند. اما آیا ممیزی می‌تواند مخاطبان تشنه دریافت اطلاعات را از رسیدن به بخشی از آن محروم کند یا اینکه تنها راه‌حلی است برای هدایت مخاطب به دسترسی به نوع خاصی از اطلاعات؟..
در این پرونده عناوین این مطالب دیده می‌شود: تیغ ممیزی در مطبوعات کندتر می‌شود نوشته محسن فرجی، گفت‌وگو‌های حمید نورشمسی با محمد اللهیاری، مدیر اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان هر عبارتی را نمی‌توان به راحتی از کتاب حذف کرد و  معاون فرهنگی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با عنوان بررسی نشدن محتوا پیش از انتشار، پروژه‌ای شکست خورده نیست، 140  سال ممیزی در ایران نوشته عبدالله کاردان‌منش روزنامه‌نگار و منتقد و خط قرمزهای مدنی؛ از کاغذ خبر تا اتاق تیتر نوشته محسن مهدیان روزنامه‌نگار.
«نگارش در كامپيوتر و اينترنت» بخش بیستم و پنجم کتاب «نگارش در روابط‌عمومی» نوشته تامس.اچ.بيوينز با ترجمه علیرضا باستانی از انتشارات دبيرخانه دائمی همايش روابط‌عمومي الكترونيك از دیگر مطالب منتشر شده در سی‌وسومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است.
شناسنامه این ماهنامه چنین است:
صاحب امتياز و مدیرمسؤول: اميرعباس تقي‌پور/ سردبير: امير لعلي/ مشاور سردبیر: غلامرضا کاظمی‌دینان.
پرونده‌های این شماره: یادبود مرحوم دکتر مجید تهرانیان زیر نظر دکتر حسام الدین آشنا/کتاب: حمید نورشمسی/ مدیریت ارتباطات فرهنگی: حجت‌اله مرادخانی/ رسانه و کودک: ليلا خانزاده/ مدیریت هنری: علی شوقی بنام/ صفحه‌آرایی: یوسف فروتن آغمیونی/ گروه عکس: رئوف محسني/ طرح روی جلد: بزرگمهر حسین پور/ روابط عمومي: لادن تقي پور/ ویراستار: وحیده گیتی‌فرد/ سایت: بهنام تقی پور
مشاوران: پروفسور یحیی کمالی‌پور، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر محمد سلطانی‌فر،دکتر یونس شکرخواه، دکتر حسن بشیر، دکتر علی اصغر محکی، دکتر هوشنگ عباس‌زاده،دکتر محمود ترابیان، محمدصادق افراسیابی، علي‌حيدري، سعيد معادي ، ناصر رزاق‌منش، علی جهانی، ابراهیم دربانیان، سید جواد مهدوی عادلی، علی‌اکبر خدابخش، علي صالحي، حمید شکری خانقاه، رضا نامی.
این ماهنامه در 84 صفحه تمام رنگی، به قیمت 4 هزارتومان به فروش می‌رسد.






نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.


همچنين ممكن است به اين كالا / كالاها علاقمند باشيد

شماره (04) ماهنامه مدیرت ارتباطات همراه با هزینه پست
شماره (04) ماهنامه مدیرت ارتباطات همراه با هزینه پست
ریال50.000

شماره (05)ماهنامه مدریت ارتباطات همراه با هزینه پست
شماره (05)ماهنامه مدریت ارتباطات همراه با هزینه پست
ریال50.000

شماره (01) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
شماره (01) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
ریال50.000

شماره (02) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
شماره (02) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
ریال50.000




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir