فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان


Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
اشتراک یکساله ماهنامه مدیریت ارتباطات با پست پیشتازدی وی دی سی و شش شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات+هزینه ارسال

روابط‌عمومی دوفضایی(همراه با هزینه پست)
مشاهده تصوير سايز كامل


روابط‌عمومی دوفضایی(همراه با هزینه پست)

قيمت هر واحد (piece): ریال280.000
ریال0
تخفيف: ریال280.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

عنوان کتاب:  روابط‌عمومی دوفضایی

نویسنده: دکتر سعیدرضا عاملی

تعداد صفحات: 342 صفحه

تیراژ: 1000 نسخه

نوبت چاپ: اول، بهار 1393

قیمت: 250.000 ریال

كتاب «روابط‌عمومی دوفضایی» ویراست دوم کتاب دوفضایی شدن روابط عمومی با اضافات جدید و شامل نه فصل به شرح ذیر می‌باشد؛

فصل اول روابط‌عمومی: مفاهیم، نظریه‌ها، اصول و تجربه‌ها

فصل دوم نظام رایانه‌ای فراگیر: کاربردهای فراگیر روابط‌عمومی در جهان دو فضایی شده

فصل سوم دولت موبایل، شرکت‌های موبایل و روابط‌عمومی موبایل در پرتو ارتباطات تقویت شده

فصل چهارم دوفضایی شدن فرهنگ و فناوری همزمان ارتباطات

فصل پنجم آینده شاخص‌های دوفضایی شده روابط‌عمومی: ارتباطات هوشمند و موثر

فصل ششم روابط‌عمومی دوفضایی و ماشین انسانی/ انسان ماشینی: باز تعریف اخلاق حرفه‌ای ماشینی و انسانی

فصل هفتم دو فضایی شدن جهان، فردیت و اخلاق حرفه‌ای: تغییر در مفهوم ارزش اقتصادی زمان- زمان کامل

فصل هشتم روابط‌عمومی سبز: انتقال از روابط‌عمومی نامطلوب به مطلوب در محیط دوفضایی شده

فصل نهم فلسفه، مدل ارزشی و هدف‌گذاری روابط‌عمومی هوشمند یا روابط‌عمومی برای من و ما





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir