فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
اشتباهات عشّاق تازه‌کار همراه با هزینه پستانفجار بزرگ خاموش همراه با هزینه پست

شماره (77) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


شماره (77) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (piece): ریال80.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

هفتادوهفتمین شماره ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع‌رسانی مدیریت ارتباطات- مهرماه 95- منتشر شد.

مزیت‌های آیین‌نامه جدید قانون مطبوعات عنوان سرمقاله این شماره به قلم مدیرمسؤول است. در نخستین پرونده جدیدترین شماره ماهنامه یعنی رسانه، نقد و بررسی کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای دوره دوم متوسطه مورد توجه قرار گرفته است. در همین زمینه می‌خوانیم:

·        کودکان رسانه را می‌خوانند و می‌نویسند! فریده افشانی

·        اگر فرزند دبیرستانی داشتم! مهدی محسنیان‌راد

·        محمود امانی طهرانی، مدیر کل دفتر تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری مطرح کرد: «تفکر و سواد رسانه‌ای» واکنشی هوشمندانه در مقابل غافلگیری شتابنده رسانه‌ها. گفت‌وگو از: محمد دشتی

·        ایران را مدرسه کنیم؛ دو خوشحالی، سه کمبود، دو مشکل و دو پی نوشت/ در باب یک کتاب جدید در نظام آموزشی کشور. اسماعیل رمضانی

·        تفکر و سواد رسانه‌ای، پایان یک انتظار، آغاز یک نهضت؛ مروری بر کتاب سواد رسانه‌ای کلاس دهم. سید غلامرضا فلسفی

·        کتابی فاقد حسن فعلی و حسن فاعلی. امیر عبدالرضا سپنجی

·        رویکرد ایدئولوژیک هم در کتاب داریم؛ گفت و گو با میترا دانشور، مسئول گروه تالیف کتاب «تفکر و سواد رسانه‌ای». گفت‌وگو از: امیر لعلی، سمیرا

·        سواد رسانه‌ای و بصری دو بال یکدیگر در کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای. مریم سلیمی

·        شمع اول سواد رسانه‌ای/ راهکارهای افزایش سهم سواد رسانه‌ای در سبد فرهنگی خانواده ایرانی. سید بشیر حسینی، سعید مدرسی

·        آموزش رسانه‌ای برای سال اول دبیرستان در نظام آموزشی کشور فرانسه. حمید رضا نجفی

در بخش آثار دیگران نیز می‌خوانیم:

·        سرمایه گذاران نمی‌توانند به اطلاعات رسانه‌ها بی توجه باشند؛ نگاهی به کتاب «متغیر پنهان در سرمایه گذاری» نوشته سید ابراهیم علیزاده. در این بخش مسعود نیلی، محسن رنانی، مسعود دانشمند، فرشاد مؤمنی، عیسی کلانتری، مسعود خوانساری، عباس شاکری، سید صفدر حسینی، شاهرخ ظهیری، سید حمید حسینی، پدرام سلطانی، محمد رضا بهرامن و حجت میرزایی نظرات خود را اعلام کرده‌اند.

·        فعالان اقتصادی برای گسترش کار خود از رسانه تاثیر می پذیرند؛ گفت‌وگو با سید ابراهیم علیزاده، مولف کتاب «متغیر پنهان در سرمایه گذاری»

·        خوب برای شروع؛ نقد و بررسی کتاب «متغیرهای پنهان در سرمایه گذاری». محسن ایلچی

در پرونده روابط عمومی با عنوان نگاهی به آینده روابط‌عمومی با ترجمه امیرعلی خلج آمده است:

·        مدرن سازی امورعمومی در عصر دیجیتال. نوشته استوارت بروس

·        بازگشت به آینده ارتباطات بخش دولتی نوشته مارک پک

·        رسانه‌های اجتماعی و بخش سوم نوشته سایمون کالیستر

·        ظهور وب 3 و اینترنت اشیا نوشته فیلیپ شلدریک

ماه نگارعنوان پرونده دیگری درهفتادوهفتمین شماره ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع‌رسانی مدیریت ارتباطات است:           

·        سیر اخلاق روزنامه نگارانه. سید فرید قاسمی

·        کودکان و رسانه‌های جدید. شهناز هاشمی

·        رمان به مثابه یک رسانه و یک امر اجتماعی. احسان حمیدی زاده

·        هویت های کودکی در برنامه کودک تلویزیون. آزاده سالمی

در صفحات آموزشی نیز مریم سلیمی بیستمین قسمت بصری سازی محتوا در ارتباطات را با آموزش گرافیک اطلاع‌رسان و واقعیت افزوده آموزش داده است.

هفتادوهفتمین شماره ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع‌رسانی مدیریت ارتباطات- مهرماه 95- به صاحب‌امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شده است. سید غلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاست‌گذاری این ماهنامه است.

مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت 7000 تومان منتشر و در کیوسک‌های مطبوعاتی و شهرکتاب‌ها توزیع می‌شود. علاقمندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با تخفیف 50 درصدی می‌توانند با شماره 88904882-021 تماس گرفته بگیرند. امکان خرید و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه از لینک www.magiran.com/cmmagazine  وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی cm_magazine@ مراجعه کنید.





نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.




پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir