فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان


Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385

Warning: Creating default object from empty value in /home/behnamta/public_html/prshop.ir/modules/mod_kh_headline/helper.php on line 385
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (11) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستزبان بدن همراه با هزینه پست

روابط‌عمومی همراه همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


روابط‌عمومی همراه همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (عدد): ریال105.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

نویسنده: دکتر داوود زارعیان

ناشر: انتشارات سیمای شرق

با همکاری: دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک

تعداد صفحات: 132 صفحه

تیراژ: 3000 نسخه

نوبت چاپ: دوم

این کتاب به تبیین نقش تلفن همراه در روابط‌عمومی پرداخته  و در آن تلاش شده تا با بازتعریف کارکردهای ابزارهای نوین و بویژه تلفن همراه، تأثیرات دو سویه این ابزار در حوزه روابط‌عمومی معرفی شود.

این کتاب که حاوی مطالب مفیدی در خصوص تعاریف روابط‌عمومی، روابط‌عمومی الکترونیک، ریزکارکردهای تلفن همراه و شبکه‌های ارتباطات سیار و... است و روش‌های علمی و عملی استفاده از تلفن همراه در انجام مأموریت‌های روابط‌عمومی‌ها را به خواننده آموزش می‌دهد.

کتاب روابط عمومی همراه در چهار فصل با موضوعات تعاریف، وظایف و کارکردهای روابط‌عمومی، تاریخچه تلفن همراه در ایران و جهان، روابط‌عمومی همراه و نقش روابط‌عمومی الکترونیک در دولت الکترونیک منتشر شده است.

بررسی نقش پیامک، پیام‌های چند رسانه‌ای، بلوتوث و اینترنت در روابط عمومی از محورهای اصلی این کتاب است.

این کتاب اطلاعات ارزشمندی را به صاحبنظران، محققین، کارکنان و مدیران روابط‌عمومی و دانشجویان این حوزه  و فعالان ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می‌دهد.






نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.


همچنين ممكن است به اين كالا / كالاها علاقمند باشيد

برنامه‌ریزی راهبردی در روابط‌عمومی همراه با هزینه پست
برنامه‌ریزی راهبردی در روابط‌عمومی همراه با هزینه پست
ریال230.000

دیپلماسی عمومی نوین و روابط‌عمومی الکترونیک همراه با هزینه پست
دیپلماسی عمومی نوین و روابط‌عمومی الکترونیک همراه با هزینه پست
ریال170.000

روابط‌عمومي در فضاي سايبر همراه با هزینه پست
روابط‌عمومي در فضاي سايبر همراه با هزینه پست
استعلام بهاء
تكنولوژي‌هاي كاربردي روابط‌عمومي الكترونيك(1) همراه با هزینه پست
تكنولوژي‌هاي كاربردي روابط‌عمومي الكترونيك(1) همراه با هزینه پست
استعلام بهاء



پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir