فروشگاه پی آر شاپ اولین فروشگاه ارتباطات

سبد خريد شما در حال حاضر خالي مي باشد.

خانه

عضویت

تماس با ما

نقشه سایت

فید خبر خوان

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

اطلاعات: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.
PDF نسخهچاپایمیل
شماره (30) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پستشماره (31) ماهنامه مدیریت ارتباطات همراه با هزینه پست

نظریه سواد رسانه ای همراه با هزینه پست
مشاهده تصوير سايز كامل


نظریه سواد رسانه ای همراه با هزینه پست

قيمت هر واحد (عدد): ریال270.000

پرسيدن يك سوال درباره اين كالا

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

ناشر : انتشارات سیمای شرق

عنوان کتاب : نظریه سواد رسانه ای (رهیافتی شناختی)

نویسنده : دبیلو جمیز پاتر

مترجم : ناصر اسدی ،دکتر محمد سلطانی فر و دکتر شهناز هاشمی

تیراژ: 3000

نوبت چاپ : سوم

 

این کتاب شامل 12 فصل است که در چهار بخش گنجانده شده است. بخش نخست در مورد اساس نظریه سواد رسانه‌اي و شامل دو فصل است. در فصل یک نشان می‌دهد که با تحلیل زمینه‌های فرهنگی و پژوهشی، مطالعه سواد رسانه‌اي ضروری است . فرهنگ ما از اطلاعات اشباع شده و از مردم می‌خواهد با آن اطلاعات تعامل داشته باشند. دانش پژوهان کوشش چشم گیری کرده‌اند تا نشان دهند سواد رسانه‌اي چیست. در فصل 2 اندیشه پژوهشی و نوشتاری را در مورد سواد رسانه‌اي بررسی می‌کند. همان گونه که خواهید دید، تعریف‌های گوناگونی وجود دارد که بسیاری از اجزا و عناصر جالب توجه را یکپارچه می‌سازد.

بخش دوم نظریه را معرفی می‌کند. فصل 3 تعریف اصطلاحات کلیدی نظریه را ارائه می‌دهد، آنگاه با بهره‌گیری از این اصطلاحات تعریفي ترکیبی از سواد رسانه‌اي را می‌سازد. فصل 4 مدلی را با ترسیم ساختار آن ارائه می‌دهد که نشان‌گر اجزای اصلی نظریه سواد رسانه‌اي است. هم چنین فرضیه‌های اصلی را که این نظریه بر آن‌ها استوار است، مطرح می‌کند. هر یک از سه فصل بعدی بخش مهمی از مدل سواد رسانه‌اي را تشریح کرده و منطقی برای اهمیت آن از دید کلی ارائه می‌دهد. فصل 5 بر ساختارهای اساسی دانش تمرکز می‌کند. فصل 6 مرکز تصمیم گیری شخصی را توضیح می‌دهد که ساختاری فرضی برای کنترل سواد رسانه‌اي شخص مخاطب است. فصل 7 به قابلیت‌ها و مهارت‌ها می‌پردازد که ابزاری برای تعامل مردم با اطلاعات‌اند.

بخش سوم اجزای فرآیند اطلاعات را نشان می‌دهد. فصل 8 وظیفه پالایش اطلاعات را بررسی می‌کند. چرا مردم به پیام‌های رسانه‌ای خاصی توجه می‌کنند و به بقیه بی توجهند؟ فصل 9 به فرآیندهای ذهنی درگیر با معنایابی تمرکز می‌کند. مردم چگونه الگوها و نمادها را از یکدیگر تشخیص داده آنگاه مفهوم خاصی را به آن‌ها اختصاص می‌دهند؟ فصل 10 فرآیندهای شناختی‌ای را بررسی می‌کند که مردم با استفاده از آن، مفهوم خود را از پیام‌های رسانه‌ای می‌سازند. این بخش با نتیجه گیری فصل 11 به پایان می‌رسد، که طی آن چند چیز را برای تولید معنا روشن می‌کند.

بخش چهارم و پایانی این کتاب دیدگاه روشنی به دست اندرکاران رسانه ارائه می‌دهد تا دیگران را در افزایش سواد رسانه‌اي یاری دهند. بخش 12 این دست اندرکاران را در زمینه فعالیت‌های فردی و نهادهای دولتی بررسی می‌کند. فعالیت‌های فردی در گام نخست، نتیجه رفتار پدر و مادر با فرزندانشان است. در مورد فعالیت‌های نهادهای دولتی به مسئله آموزش سواد رسانه‌اي به عنوان بخشی از یک برنامه آموزشی می‌پردازد.

کوتاه این که این نظریه در تلاش است تا توضیح دهد ذهن انسان هنگام برخورد با جریان پیام‌های رسانه‌ای در فرهنگ اشباع شده از اطلاعات چه می‌کند. این نظریه نشان می‌دهد که مردم در برابر هزاران پیام رسانه‌ای که هر روز با آن روبه رویند چگونه باید تصمیم بگیرند؛ در برابر شمار بسیاری از پیام‌های متنوعی که از کانال‌های گوناگون پخش می‌شود، چه واکنشی نشان دهند؛ و چگونه از آن پیام‌ها مفاهیم خود را بسازند. مهم‌ترین چیز این است که نشان می‌دهد که چگونه ممکن است این کارها با داشتن سواد رسانه‌اي بیش‌تر، بهتر انجام شوند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

این کتاب شامل 12 فصل است که در چهار بخش گنجانده شده است. بخش نخست در مورد اساس نظریه سواد رسانه‌اي و شامل دو فصل است. در فصل یک نشان می‌دهد که با تحلیل زمینه‌های فرهنگی و پژوهشی، مطالعه سواد رسانه‌اي ضروری است. فرهنگ ما از اطلاعات اشباع شده و از مردم می‌خواهد با آن اطلاعات تعامل داشته باشند. دانش پژوهان کوشش چشم گیری کرده‌اند تا نشان دهند سواد رسانه‌اي چیست. در فصل 2 اندیشه پژوهشی و نوشتاری را در مورد سواد رسانه‌اي بررسی می‌کند. همان گونه که خواهید دید، تعریف‌های گوناگونی وجود دارد که بسیاری از اجزا و عناصر جالب توجه را یکپارچه می‌سازد.

بخش دوم نظریه را معرفی می‌کند. فصل 3 تعریف اصطلاحات کلیدی نظریه را ارائه می‌دهد، آنگاه با بهره‌گیری از این اصطلاحات تعریفي ترکیبی از سواد رسانه‌اي را می‌سازد. فصل 4 مدلی را با ترسیم ساختار آن ارائه می‌دهد که نشان‌گر اجزای اصلی نظریه سواد رسانه‌اي است. هم چنین فرضیه‌های اصلی را که این نظریه بر آن‌ها استوار است، مطرح می‌کند. هر یک از سه فصل بعدی بخش مهمی از مدل سواد رسانه‌اي را تشریح کرده و منطقی برای اهمیت آن از دید کلی ارائه می‌دهد. فصل 5 بر ساختارهای اساسی دانش تمرکز می‌کند. فصل 6 مرکز تصمیم گیری شخصی را توضیح می‌دهد که ساختاری فرضی برای کنترل سواد رسانه‌اي شخص مخاطب است. فصل 7 به قابلیت‌ها و مهارت‌ها می‌پردازد که ابزاری برای تعامل مردم با اطلاعات‌اند.

بخش سوم اجزای فرآیند اطلاعات را نشان می‌دهد. فصل 8 وظیفه پالایش اطلاعات را بررسی می‌کند. چرا مردم به پیام‌های رسانه‌ای خاصی توجه می‌کنند و به بقیه بی توجهند؟ فصل 9 به فرآیندهای ذهنی درگیر با معنایابی تمرکز می‌کند. مردم چگونه الگوها و نمادها را از یکدیگر تشخیص داده آنگاه مفهوم خاصی را به آن‌ها اختصاص می‌دهند؟ فصل 10 فرآیندهای شناختی‌ای را بررسی می‌کند که مردم با استفاده از آن، مفهوم خود را از پیام‌های رسانه‌ای می‌سازند. این بخش با نتیجه گیری فصل 11 به پایان می‌رسد، که طی آن چند چیز را برای تولید معنا روشن می‌کند.

بخش چهارم و پایانی این کتاب دیدگاه روشنی به دست اندرکاران رسانه ارائه می‌دهد تا دیگران را در افزایش سواد رسانه‌اي یاری دهند. بخش 12 این دست اندرکاران را در زمینه فعالیت‌های فردی و نهادهای دولتی بررسی می‌کند. فعالیت‌های فردی در گام نخست، نتی Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

این کتاب شامل 12 فصل است که در چهار بخش گنجانده شده است. بخش نخست در مورد اساس نظریه سواد رسانه‌اي و شامل دو فصل است. در فصل یک نشان می‌دهد که با تحلیل زمینه‌های فرهنگی و پژوهشی، مطالعه سواد رسانه‌اي ضروری است. فرهنگ ما از اطلاعات اشباع شده و از مردم می‌خواهد با آن اطلاعات تعامل داشته باشند. دانش پژوهان کوشش چشم گیری کرده‌اند تا نشان دهند سواد رسانه‌اي چیست. در فصل 2 اندیشه پژوهشی و نوشتاری را در مورد سواد رسانه‌اي بررسی می‌کند. همان گونه که خواهید دید، تعریف‌های گوناگونی وجود دارد که بسیاری از اجزا و عناصر جالب توجه را یکپارچه می‌سازد.

بخش دوم نظریه را معرفی می‌کند. فصل 3 تعریف اصطلاحات کلیدی نظریه را ارائه می‌دهد، آنگاه با بهره‌گیری از این اصطلاحات تعریفي ترکیبی از سواد رسانه‌اي را می‌سازد. فصل 4 مدلی را با ترسیم ساختار آن ارائه می‌دهد که نشان‌گر اجزای اصلی نظریه سواد رسانه‌اي است. هم چنین فرضیه‌های اصلی را که این نظریه بر آن‌ها استوار است، مطرح می‌کند. هر یک از سه فصل بعدی بخش مهمی از مدل سواد رسانه‌اي را تشریح کرده و منطقی برای اهمیت آن از دید کلی ارائه می‌دهد. فصل 5 بر ساختارهای اساسی دانش تمرکز می‌کند. فصل 6 مرکز تصمیم گیری شخصی را توضیح می‌دهد که ساختاری فرضی برای کنترل سواد رسانه‌اي شخص مخاطب است. فصل 7 به قابلیت‌ها و مهارت‌ها می‌پردازد که ابزاری برای تعامل مردم با اطلاعات‌اند.

بخش سوم اجزای فرآیند اطلاعات را نشان می‌دهد. فصل 8 وظیفه پالایش اطلاعات را بررسی می‌کند. چرا مردم به پیام‌های رسانه‌ای خاصی توجه می‌کنند و به بقیه بی توجهند؟ فصل 9 به فرآیندهای ذهنی درگیر با معنایابی تمرکز می‌کند. مردم چگونه الگوها و نمادها را از یکدیگر تشخیص داده آنگاه مفهوم خاصی را به آن‌ها اختصاص می‌دهند؟ فصل 10 فرآیندهای شناختی‌ای را بررسی می‌کند که مردم با استفاده از آن، مفهوم خود را از پیام‌های رسانه‌ای می‌سازند. این بخش با نتیجه گیری فصل 11 به پایان می‌رسد، که طی آن چند چیز را برای تولید معنا روشن می‌کند.

بخش چهارم و پایانی این کتاب دیدگاه روشنی به دست اندرکاران رسانه ارائه می‌دهد تا دیگران را در افزایش سواد رسانه‌اي یاری دهند. بخش 12 این دست اندرکاران را در زمینه فعالیت‌های فردی و نهادهای دولتی بررسی می‌کند. فعالیت‌های فردی در گام نخست، نتیجه رفتار پدر و مادر با فرزندانشان است. در مورد فعالیت‌های نهادهای دولتی به مسئله آموزش سواد رسانه‌اي به عنوان بخشی از یک برنامه آموزشی می‌پردازد.

کوتاه این که این نظریه در تلاش است تا توضیح دهد ذهن انسان هنگام برخورد با جریان پیام‌های رسانه‌ای در فرهنگ اشباع شده از اطلاعات چه می‌کند. این نظریه نشان می‌دهد که مردم در برابر هزاران پیام رسانه‌ای که هر روز با آن روبه رویند چگونه باید تصمیم بگیرند؛ در برابر شمار بسیاری از پیام‌های متنوعی که از کانال‌های گوناگون پخش می‌شود، چه واکنشی نشان دهند؛ و چگونه از آن پیام‌ها مفاهیم خود را بسازند. مهم‌ترین چیز این است که نشان می‌دهد که چگونه ممکن است این کارها با داشتن سواد رسانه‌اي بیش‌تر، بهتر انجام شوند.

جه رفتار پدر و مادر با فرزندانشان است. در مورد فعالیت‌های نهادهای دولتی به مسئله آموزش سواد رسانه‌اي به عنوان بخشی از یک برنامه آموزشی می‌پردازد.

کوتاه این که این نظریه در تلاش است تا توضیح دهد ذهن انسان هنگام برخورد با جریان پیام‌های رسانه‌ای در فرهنگ اشباع شده از اطلاعات چه می‌کند. این نظریه نشان می‌دهد که مردم در برابر هزاران پیام رسانه‌ای که هر روز با آن روبه رویند چگونه باید تصمیم بگیرند؛ در برابر شمار بسیاری از پیام‌های متنوعی که از کانال‌های گوناگون پخش می‌شود، چه واکنشی نشان دهند؛ و چگونه از آن پیام‌ها مفاهیم خود را بسازند. مهم‌ترین چیز این است که نشان می‌دهد که چگونه ممکن است این کارها با داشتن سواد رسانه‌اي بیش‌تر، بهتر انجام شوند.






نظرات مشتريان:

تا كنون نظري در مورد اين كالا ارائه نگرديده است.
براي ارائه نظر خود لطفاً وارد سيستم شويد.


همچنين ممكن است به اين كالا / كالاها علاقمند باشيد

برنامه‌ریزی راهبردی در روابط‌عمومی همراه با هزینه پست
برنامه‌ریزی راهبردی در روابط‌عمومی همراه با هزینه پست
ریال230.000

دیپلماسی عمومی نوین و روابط‌عمومی الکترونیک همراه با هزینه پست
دیپلماسی عمومی نوین و روابط‌عمومی الکترونیک همراه با هزینه پست
ریال170.000

روابط‌عمومي در فضاي سايبر همراه با هزینه پست
روابط‌عمومي در فضاي سايبر همراه با هزینه پست
استعلام بهاء
تكنولوژي‌هاي كاربردي روابط‌عمومي الكترونيك(1) همراه با هزینه پست
تكنولوژي‌هاي كاربردي روابط‌عمومي الكترونيك(1) همراه با هزینه پست
استعلام بهاء



پشتيباني فـروشـگاه

جهت پشتيباني مي توانيد به روشهاي زير با ما تماس بگيريد

  • تلفـکس :
  • 021-88904616
  • 021-88904882
  • 021-88913364

  • ايميل: info@prshop.ir
  • وب سايت : www.prshop.ir